ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ
της εταιρείας PROTIO IKE (εφεξής «PROTIO»)
Σε ισχύ από 01 Ιουνίου 2024
Προοίμιο
Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις χρήσης («ΓΟΠ») διέπουν την χρήση από τους πελάτες & υποψήφιους πελάτες (εφεξής ο «Χρήστης» ή οι «Χρήστες») του λογισμικού, της πλατφόρμας και των υπηρεσιών της PROTIO, συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας ηλεκτρονικού συστήματος άμεσης χρέωσης, μέσω πιστωτικής κάρτας, VIVA ή άλλων μεθόδων πληρωμής (εφεξής συλλογικά: «Πληρωμή PROTIO» ή «Πληρωμή μέσω Εφαρμογής/Pay by App»). Ο Χρήστης αποδέχεται τους παρόντες ΓΟΠ με την πρώτη καταχώρηση στοιχείων του στο λογισμικό της PROTIO ή με την χρήση του λογισμικού αυτού και κάθε φορά που συνδέεται για να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της PROTIO στη συνέχεια.
Ο δικτυακός τόπος protio.gr δημιουργήθηκε προκειμένου να προσφέρει πληροφορίες και υπηρεσίες στους επισκέπτες του. Η παραμονή του επισκέπτη στις σελίδες του παρόντος διαδικτυακού τόπου καθώς και η χρήση οποιασδήποτε υπηρεσίας παρέχεται μέσα από αυτές τις σελίδες συνεπάγεται αποδοχή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς προειδοποίηση.
Ο παρόν δικτυακός τόπος μπορεί να παραπέμπει σε άλλες ιστοσελίδες, οι πάροχοι των οποίων έχουν την πλήρη ευθύνη για την ασφάλεια των ιστοσελίδων και υπηρεσιών τους.
Όλο το περιεχόμενο που περιέχεται στον παρόντα δικτυακό τόπο αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας και το προσφέρει για πληροφοριακή χρήση μόνο.
Ο ιστότοπος μπορεί να χρησιμοποιεί session cookies για την αναγνώριση της ταυτότητας του επισκέπτη. Ο επισκέπτης μπορεί να ρυθμίσει το διακομιστή του, ώστε να μην λαμβάνει session cookies, είτε συνολικά, είτε κατά περίπτωση. Σε τέτοια περίπτωση ο επισκέπτης δεν θα μπορεί να έχει περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.
Για κάθε διαφορά που τυχόν προκύψει από την παρούσα σύμβαση αρμόδια ορίζονται τα δικαστήρια Αθηνών.
Οι Χρήστες συναινούν ρητά και ανεπιφύλακτα στην διαβίβαση των απλών προσωπικών δεδομένων τους (ονοματεπώνυμο, αριθμός τηλεφώνου, email καθώς και τυχόν λοιπές πληροφορίες που μπορεί να συμπληρώσουν στη σχετική φόρμα καταχώρησης ακινήτου ή στη φόρμα επικοινωνίας), κατά την Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, προς αδειοδοτημένους από την ΤτΕ τραπεζικούς οργανισμούς ή εταιρείες διαμεσολάβησης για τραπεζική χρηματοδότηση που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα για σκοπούς διερεύνησης ενδεχόμενης δανειοδότησης ή χρηματοδότησης του συγκεκριμένου ακινήτου, υπό όρους που θα συζητηθούν μετά από απευθείας επαφή των τελευταίων μαζί μου.
Η παρούσα σύμβαση έχει καταρτιστεί μόνο στην Ελληνική γλώσσα. Οποιαδήποτε άλλη εκδοχή της παρούσας σύμβασης είναι μη δεσμευτική μετάφραση του επίσημου ελληνικού κειμένου. Ο Χρήστης έχει πρόσβαση στους παρόντες ΓΟΠ και μέσω της πλατφόρμας της PROTIO (website, webapp, app) μέσω των τερματικών συσκευών τις οποίες ο ίδιος διαθέτει.
Α. Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης της Εφαρμογής για τους Χρήστες της PROTIO
Ι. Υπηρεσίες της PROTIO
Περιγραφή των υπηρεσιών της PROTIO: Η PROTIO είναι η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα διαμεσολάβησης για την αξιοποίηση ακινήτων μέσω της ανακαίνισης, της ενεργειακής αναβάθμισης καθώς και της χρηματοδότησης και επιδότησης αυτών.
(1) Πριν από την χρήση των υπηρεσιών της PROTIO, ο Χρήστης πρέπει να εγγραφεί στην PROTIO παρέχοντας αληθείς και ακριβείς πληροφορίες κατά την εγγραφή του (όλα ή μερικά από τα ακόλουθα στοιχεία: όνομα και επώνυμο, αριθμός τηλεφώνου και έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Στη συνέχεια, και για την επιτυχή σύνδεση, θα λάβει κωδικό στο κινητό του τηλέφωνο μέσω SMS ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email), τον οποίο και πρέπει να καταχωρήσει στην πλατφόρμα, προς επαλήθευση των στοιχείων σύνδεσης. Η διαδικασία δύναται να επαναλαμβάνεται τακτικά, για σκοπούς επαλήθευσης Χρήστη. Μόνο τότε ο Χρήστης δικαιούται να χρησιμοποιήσει το λογισμικό και τις υπηρεσίες της PROTIO βάσει των παρόντων ΓΟΠ και της ισχύουσας νομοθεσίας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου της PROTIO για Χρήστες.
(2) Η PROTIO θα παρέχει στον Χρήστη το λογισμικό PROTIO (εφεξής «Εφαρμογή») και τις υπηρεσίες της για τερματικές συσκευές οι οποίες έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, κυρίως έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), υπολογιστές ταμπλέτες (tablets) και υπολογιστές (laptop, personal computer) (εφεξής «Τερματικές Συσκευές»). Μέσω της Εφαρμογής, ο Χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία τεχνολογικής διαμεσολάβησης της PROTIO, ανάλογα με την διαθεσιμότητά της, και να κάνει εκτίμηση της αξίας των Κύριων υπηρεσιών για τις οποίες διαμεσολαβεί η PROTIO (”Κύριες Υπηρεσίες”, ενδεικτικά: ανακαίνιση, ενεργειακή αναβάθμιση, έκδοση αδειών, αγοραπωλησία ακινήτων). H PROTIO προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ διαφόρων Κύριων υπηρεσιών με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Στις περιπτώσεις αυτές, ο Χρήστης ενημερώνεται μέσω της Εφαρμογής για το περιεχόμενο και την εκτιμώμενη αξία της Κύριας υπηρεσίας, πριν τη σύναψη της σύμβασης, τις τυχόν πρόσθετες επιβαρύνσεις και τις προσφερόμενες μεθόδους πληρωμής.
Όταν ένας Χρήστης αιτηθεί μία ή περισσότερες από τις Κύριες/’Αλλες υπηρεσίες της PROTIO, η PROTIO κοινοποιεί το αίτημα σε συνεργαζόμενους παρόχους της εκάστοτε υπηρεσίας (ενδεικτικά: μηχανικοί, εργολάβοι, υπεργολάβοι, προμηθευτές υλικών, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, 3οι συνεργάτες, σύμβουλοι κρατικών επιδοτήσεων, αδειοδοτημένους από την ΤτΕ τραπεζικούς οργανισμούς ή εταιρείες διαμεσολάβησης για τραπεζική χρηματοδότηση)(εφεξής καλούμενοι ως «Συνεργάτης ή Συνεργάτες»). Για τον σκοπό αυτό, τα στοιχεία του προς λήψη υπηρεσίας ακινήτου, όπως αυτά καταχωρήθηκαν στην πλατφόρμα από τον Χρήστη και κοινοποιήθηκαν στην PROTIO, κοινοποιούνται από την PROTIO στον εκάστοτε συνεργάτη. Αφού ο Συνεργάτης αποδεχθεί το αίτημα του Χρήστη, τα στοιχεία ταυτότητας του Χρήστη διατίθενται στον Συνεργάτη για την ενεργοποίηση των επόμενων βημάτων του έργου.
Για τους σκοπούς παροχής της υπηρεσίας, ο Χρήστης μπορεί επίσης να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τον Συνεργάτη ο οποίος αποδέχθηκε το αίτημά του για παροχή υπηρεσίας μέσω της διαμεσολάβησης της PROTIO, εφόσον του κοινοποιηθούν τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας.
Ο Χρήστης μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες διαμεσολάβησης της Εφαρμογής της PROTIO για να αποκτήσει και να χρησιμοποιήσει περαιτέρω υπηρεσίες (εφεξής: «Άλλες υπηρεσίες», ενδεικτικά: Αίτηση τραπεζικού δανείου, αίτηση λήψης κρατικής επιδότησης) από λοιπούς Παρόχους υπηρεσίας (εφεξής: «Πάροχος υπηρεσίας») οι οποίοι συνεργάζονται με την PROTIO, εφόσον λάβει αρχικά μία εκ των βασικών υπηρεσιών, σύμφωνα με την ενότητα Α.ΙΙ των παρόντος ΓΟΠ.
Ο Χρήστης δύναται να καταχωρήσει πολλαπλά ακίνητα και να αιτηθεί για πολλαπλές υπηρεσίες για κάθε ένα εξ αυτών, εντός της Εφαρμογής και να παρακολουθεί το κάθε αίτημά του διακριτά, μέσω της εφαρμογής. Ο Χρήστης θα έχει έτσι την δυνατότητα να παρακολοθεί ξεχωριστά τις εξελίξεις για κάθε έργο, μέσω της ενότητας του προφίλ του («Προφίλ»).
(3) Οι υπηρεσίες που παρέχει η Εφαρμογή δεν περιλαμβάνουν την χρήση του Διαδικτύου, η οποία είναι προαπαιτούμενη για την χρήση των υπηρεσιών της PROTIO. Ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για την διασφάλιση της πρόσβασης στο Διαδίκτυο, για την επιλογή Τερματικής Συσκευής η οποία πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές διαμόρφωσης και απόδοσης ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί η Εφαρμογή και για την διατήρηση του απαραίτητου λογισμικού ενημερωμένου, με δικά του έξοδα.
(4) Οι Χρήστες κατά τη χρήση των υπηρεσιών τεχνολογικής διαμεσολάβησης της PROTIO, μπορεί να επιβαρυνθούν με χρέωση παροχής υπηρεσίας Συνεργατών, σύμφωνα με την ισχύουσα εμπορική πολιτική. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ισχύουσες χρεώσεις σας παραπέμπουμε στο αντίστοιχο τμήμα. Ο Χρήστης δεν χρειάζεται να καταβάλει αμοιβή στην PROTIO για την αρχική ηλεκτρονική εκτίμηση του προϋπολογισμού ανακαίνισης του ακινήτου του ή για κάποια άλλη Υπηρεσία. Οι προς τον χρήστη χρεώσεις είναι αποκλειστικά εκείνες που περιγράφονται στην ενότητα της εμπορικής πολιτικής, και σχετίζονται με το κόστος παροχής της εκάστοτε υπηρεσίας, ποσό που οφείλει ο Χρήστης στον Συνεργάτη ή στον Πάροχο υπηρεσίας, αντίστοιχα, και αποτυπώνονται αναλυτικά στον κατά περίπτωση προϋπολογισμό έργου ή σε οποιαδήποτε σχετική προσφορά λάβουν από τους Παρόχους Υπηρεσίας. Ενδέχεται να χρειαστεί να καταβληθεί πρόσθετη χρέωση στον Συνεργάτη στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσίας, για εργασίες οι οποίες κρίνονται απαραίτητες και που δεν περιγράφηκαν στο έντυπο προσφοράς/προϋπολογισμού έργου.
(5) Εάν ο Χρήστης υποβάλλει αίτημα λήψης Κύριας υπηρεσίας ή Άλλης υπηρεσίας μέσω της Εφαρμογής της PROTIO, η PROTIO προωθεί το αίτημα σε πιθανούς αντισυμβαλλομένους του Χρήστη, για παράδειγμα Συνεργάτες ή Παρόχους υπηρεσίας. Η Εφαρμογή παρέχει αποκλειστικά και μόνο τεχνολογική διαμεσολάβηση και καμία άλλη υπηρεσία. Ειδικότερα, η χρήση της Εφαρμογής δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση σύναψη σύμβασης έργου ή σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσίας μεταξύ της PROTIO και του Χρήστη. Τυχόν αξιώσεις που προκύπτουν από παρασχεθείσες υπηρεσίες των οποίων η κράτηση έχει γίνει μέσω της PROTIO θα αφορούν αποκλειστικά τη σχέση μεταξύ του εκάστοτε Συνεργάτη ή του Παρόχου υπηρεσίας και του Χρήστη. Η PROTIO ρητά δεν αναλαμβάνει ευθύνη για τρίτα μέρη, ιδιαίτερα για Συνεργάτες και για Παρόχους υπηρεσίας. Η χρέωση για την εκάστοτε υπηρεσία που χρησιμοποιήθηκε θα αφορά κατ' αρχήν αποκλειστικά τον Χρήστη και τον Συνεργάτη ή τον Πάροχο υπηρεσίας και θα διέπεται από τις σχετικές συμβατικές και νομοθετικές διατάξεις.
(6) Η PROTIO μπορεί να συνεργαστεί με συνδεδεμένες εταιρείες ή εξωτερικούς συνεργάτες για την επεξεργασία δεδομένων τιμολόγησης.
(7) Σύστημα βαθμολόγησης: Οι Χρήστες που λαμβάνουν υπηρεσία/ες από τους Συνεργάτες, δύναται - κατά περίπτωση - να βαθμολογούν τις υπηρεσίες που έλαβαν, κατόπιν σχετικού αιτήματος της PROTIO ή μέσω σχετικής επιλογής στην εφαρμογή.
ΙΙ. Άλλες υπηρεσίες
(1) Κατά την διάρκεια χρήσης των Άλλων υπηρεσιών (π.χ. αίτηση τραπεζικού δανείου, αίτηση κρατικής επιδότησης), η PROTIO λειτουργεί ως τεχνολογικός διαμεσολαβητής μιας σύμβασης υπηρεσιών με τον εκάστοτε Πάροχο υπηρεσίας και δεν καθίσταται η ίδια συμβατικός εταίρος του Χρήστη για την παροχή Άλλων υπηρεσιών. Ο συμβατικός εταίρος του Χρήστη είναι ο εκάστοτε Πάροχος υπηρεσίας. Για σκοπούς διαμεσολάβησης, η PROTIO προχωρά στην διαβίβαση απλών προσωπικών δεδομένων του Χρήστη (ονοματεπώνυμο, αριθμός τηλεφώνου, email καθώς και τυχόν λοιπές πληροφορίες που μπορεί να καταχωρήσει στην πλατφόρμα, στη σχετική φόρμα αιτήματος/επικοινωνίας), κατά την Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, προς αδειοδοτημένους από την ΤτΕ τραπεζικούς οργανισμούς ή εταιρείες διαμεσολάβησης για τραπεζική χρηματοδότηση που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα για σκοπούς διερεύνησης ενδεχόμενης δανειοδότησης ή χρηματοδότησης του συγκεκριμένου ακινήτου, υπό όρους που θα συζητηθούν μετά από απευθείας επαφή των τελευταίων με τον Χρήστη.
(2) Οι ίδιοι οι Πάροχοι υπηρεσίας είναι υπεύθυνοι για τις Άλλες υπηρεσίες. Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις του εκάστοτε Παρόχου υπηρεσίας ισχύουν για τη χρήση των υπηρεσιών. Οι όροι αυτοί θα διατίθενται στον Χρήστη πριν από την σύναψη σύμβασης και, εάν είναι απαραίτητο, θα λαμβάνεται και η συγκατάθεση του Χρήστη.
(3) Η πολιτική απορρήτου του εκάστοτε Παρόχου υπηρεσίας δύναται να γίνεται επίσης γνωστή στον Χρήστη πριν από την κράτηση των Άλλων υπηρεσιών, από τον Πάροχο υπηρεσίας.
(4) Ο Πάροχος υπηρεσίας δύναται να εκχωρήσει στην PROTIO τις αξιώσεις του έναντι του Χρήστη για πληρωμή των αμοιβών για τις Άλλες υπηρεσίες. Επομένως, η PROTIO δύναται να εισπράττει την πληρωμή της Άλλης υπηρεσίας στο όνομα και για λογαριασμό της. Ωστόσο, η σύμβαση παροχής υπηρεσιών εξακολουθεί να υφίσταται μεταξύ του Παρόχου Άλλης υπηρεσίας και του Χρήστη.
(5) Εκτός εάν προσφέρονται άλλοι τρόποι πληρωμής για την εκάστοτε Άλλη υπηρεσία, ο Χρήστης πρέπει να πληρώσει την αξίωση του Παρόχου υπηρεσίας για τη χρήση Άλλων υπηρεσιών, άνευ μετρητών, μέσω Πληρωμής μέσω Εφαρμογής/Pay by App, σύμφωνα με τους παρόντες ΓΟΠ. Το κόστος για την Άλλη υπηρεσία καταβάλλεται χρησιμοποιώντας τη μέθοδο πληρωμής που έχει επιλέξει ο Χρήστης κατά τη διαδικασία εγγραφής ή κατά την εκάστοτε συναλλαγή.
(6) Οι Πάροχοι υπηρεσίας απαιτούν μερικές φορές επαλήθευση των ατομικών στοιχείων, της ταυτότητας ή/και της διεύθυνσης ("επικύρωση") του Χρήστη για την παροχή Άλλων υπηρεσιών. Για να κάνετε αίτηση λήψης Άλλων υπηρεσιών με Παρόχους υπηρεσίας ενδέχεται να απαιτείται να πληρούνται πρόσθετα κριτήρια, όπως η πιστοληπτική ικανότητα. Για να πιστοποιηθεί ότι πληρούνται αυτές οι απαιτήσεις, η PROTIO ή/και ο Πάροχος Υπηρεσίας μπορεί να απαιτήσει μια διαδικασία επικύρωσης χρήστη. Η PROTIO ή/και ο Πάροχος Υπηρεσίας θα καθορίσει τον τύπο της επικύρωσης που ζητείται με δεσμευτικό τρόπο. Η επικύρωση γίνεται στην εφαρμογή της PROTIO ή στην πλατφόρμα/με το σύστημα που θα υποδείξει ο Πάροχος Υπηρεσίας. Κατά την επικύρωση, ο Χρήστης πρέπει να παρέχει πλήρεις και ακριβείς πληροφορίες όπως ζητούνται και να ενημερώνει αυτές τις πληροφορίες σε περίπτωση αλλαγών. Επιπλέον, απαιτείται η προσκόμιση επίσημων εγγράφων (π.χ. ταυτότητα, φόρμα συναίνεσης). Η επιτυχής επικύρωση θα αποθηκευτεί στην πλατφόρμα της PROTIO ή/και του Παρόχου Υπηρεσίας. Η PROTIO ή/και ο Πάροχος Υπηρεσίας έχει το δικαίωμα να επαναλάβει και να ενημερώσει την επικύρωση σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Μια μεταγενέστερη αλλαγή στις απαιτήσεις επικύρωσης μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αλλαγή των επικυρώσεων που έχουν ήδη εκδοθεί.
(7) Ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για την εκπλήρωση όλων των απαιτήσεων για τη χρήση Άλλων υπηρεσιών ή υπηρεσιών που έχουν συμφωνηθεί με ή από τους Παρόχους υπηρεσίας, σύμφωνα με τους όρους και τους κανονισμούς που ισχύουν σε κάθε περίπτωση.
(8) Η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να μην προωθήσει το αίτημα του Χρήστη για μια Άλλη υπηρεσία στον Πάροχο υπηρεσίας, εάν υπάρχει εύλογος λόγος να πιστεύει ότι ο Χρήστης δεν θα συμπεριφερθεί με βάση τους όρους της σύμβασης, ή εάν είναι προφανές στην PROTIO ότι ο Χρήστης δεν πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις που έχει ορίσει ο Πάροχος υπηρεσίας ή η PROTIO για συνεργασία με τον συγκεκριμένο Πάροχο υπηρεσίας, ή εάν τη δεδομένη χρονική περίοδο υπήρχε περιορισμένη διαθεσιμότητα του συνεργάτη.
III. Διαθεσιμότητα, αλλαγή και διακοπή υπηρεσίας
(1) Ο Χρήστης δεν μπορεί να απαιτεί μόνιμη και αδιάλειπτη διαθεσιμότητα της Εφαρμογής, για παράδειγμα, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο Διαδίκτυο. Ούτε η PROTIO εγγυάται ότι ένας Συνεργάτης ή Πάροχος Άλλης υπηρεσίας θα είναι διαθέσιμοι για τον Χρήστη για την παροχή υπηρεσίας. Ωστόσο, η PROTIO θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιτύχει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο διαθεσιμότητας και να εξαλείψει τις διακοπές το συντομότερο δυνατό.
(2) Επιπλέον, η PROTIO έχει το δικαίωμα να διακόψει προσωρινά τις υπηρεσίες για τεχνικούς λόγους. Ωστόσο, η PROTIO θα ενημερώσει τους Χρήστες πριν από τη διακοπή της υπηρεσίας μέσω του ιστότοπου, της Εφαρμογής ή με άλλα μέσα, εκτός εάν υπάρχει επείγουσα ανάγκη αναστολής των υπηρεσιών που δεν επιτρέπει στην PROTIO να ενημερώσει τους Χρήστες ανάλογα.
(3) Η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να τροποποιεί την Εφαρμογή με τρόπο που είναι εύλογος για τον Χρήστη, για παράδειγμα, προκειμένου να βελτιώσει την Εφαρμογή και να κάνει ποιοτικές βελτιώσεις σε αυτήν.
ΙV. Γενικές υποχρεώσεις του Χρήστη
(1) Πριν από τη χρήση της Εφαρμογής, οι Χρήστες πρέπει να εγγραφούν ή να είναι εγγεγραμμένοι στην PROTIO, παρέχοντας με ειλικρίνεια τα αντίστοιχα δεδομένα τους. Ο Χρήστης υποχρεούται πάντα να παρέχει τα προσωπικά του δεδομένα με ειλικρίνεια και πληρότητα και σε συμμόρφωση με τις αντίστοιχες απαιτήσεις της PROTIO και να διατηρεί και να ενημερώνει τα δεδομένα αυτά. Ο Χρήστης διατηρεί το δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης, ενημέρωσης ή αίτησης διαγραφής των προσωπικών του δεδομένων, καθώς και να αιτηθεί τον περιορισμό της επεξεργασίας των προσωπικών τους δεδομένων ή να αντιταχθεί στην επεξεργασία τους.
(2) Χρήστης ο οποίος δημιούργησε πολλαπλά Προφίλ είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη χρήση του εκάστοτε Λογαριασμού, ανά υπηρεσία. H PROTIO δεν υποχρεούται ούτε είναι τεχνικά σε θέση να καθορίσει εάν η εκάστοτε υπηρεσία που αιτήθηκε ή έλαβε ο Χρήστης από διαφορετικούς λογαριασμούς είναι σχετιζόμενη με τον ίδιο.
(3) Επιπλέον, ο Χρήστης πρέπει να μεριμνά ώστε κατά τη χρήση της εφαρμογής της PROTIO να μην προκύψει βλάβη, υπερφόρτωση ή ζημιά και ο σκοπός της Εφαρμογής να μην τίθεται σε κίνδυνο ή παρακάμπτεται. Ο Χρήστης δεν πρέπει να παρακάμπτει ή να τροποποιεί τα μέτρα ασφαλείας στην Εφαρμογή, είτε απευθείας είτε μέσω τρίτων.
(4) Όλα τα δικαιώματα του λογισμικού παραμένουν στη PROTIO. Ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να αντιγράψει, να τροποποιήσει, να αναστρέψει, να απομεταγλωττίσει ή να διανείμει το λογισμικό που παρέχεται στον Χρήστη.
(5) Ο Χρήστης πρέπει να διατηρεί τον λογαριασμό του ασφαλή και δεν πρέπει να παρέχει ή επιτρέπει σε τρίτους την πρόσβαση στην Εφαρμογή. Μόνο ο Χρήστης θα είναι υπεύθυνος για την εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια του λογαριασμού του. Ο Χρήστης οφείλει να ενημερώσει την PROTIO αμέσως εάν κάποιος τρίτος χρησιμοποιεί τον λογαριασμό του χωρίς εξουσιοδότηση.
(6) Ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να αποθηκεύει, να χρησιμοποιεί ή να επεξεργάζεται με άλλον τρόπο τα προσωπικά δεδομένα οποιουδήποτε άλλου εμπλεκόμενου μέρους για οποιονδήποτε άλλο σκοπό εκτός από αυτούς της παροχής υπηρεσιών βάσει των παρόντων ΓΟΠ ή/και να τα μεταφέρει σε μη εμπλεκόμενους τρίτους, εκτός εάν το άλλο εμπλεκόμενο μέρος έχει δώσει τη συγκατάθεσή του.
(7) Ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να αναθέσει Κύριες Υπηρεσίες της PROTIO απευθείας σε Συνεργάτες με τους οποίους ήρθε σε επαφή μέσω της Εφαρμογής, επιδειώκοντας ή προκαλώντας την παράκαμψη της PROTIO, ως διαμεσολαβητής, για διάστημα 36 μηνών από την αρχική σύσταση ή από την ολοκλήρωση της πιο πρόσφατης μεταξύ τους συναλλαγής - όποιο από τα δύο έλαβε χώρα μεταγενέστερα. Οι Συνεργάτες επίσης οφείλουν να ενημερώσουν την PROTIO για τέτοια συμπεριφορά του Χρήστη.
V. Ευθύνη
1) Η PROTIO δεν θα φέρει ευθύνη για την ορθότητα και την πληρότητα οποιονδήποτε πληροφοριών παρέχονται από τον Χρήστη κατά τη χρήση των υπηρεσιών της PROTIO.
(2) Σε περίπτωση που ο Χρήστης είναι «καταναλωτής», όπως ορίζεται από τον Νόμο 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών, ή οποιονδήποτε άλλο νόμο ή κανονισμό που τον αντικαθιστά, ο ακόλουθος περιορισμός ευθύνης δεν θα ισχύει. Εάν ο Χρήστης υποστεί ζημιές μέσω της χρήσης της Εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης που η ζημιά οφείλεται σε λανθασμένες ή ελλιπείς πληροφορίες, καθυστερήσεις στην αποστολή πληροφοριών ή μη διαθεσιμότητα/δυσλειτουργία της Εφαρμογής, η PROTIO θα είναι υπεύθυνη μόνο σε περίπτωση δόλου ή/και βαριάς αμέλειας.
(3) Ο περιορισμός της ευθύνης δεν ισχύει ούτε όταν αναλαμβάνονται εγγυήσεις, σε περιπτώσεις προκληθείσας ζημίας κατά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας ή της υγείας, αξιώσεων σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους περί ευθύνης προϊόντων ή, όπως αναφέρεται στην προηγούμενη παράγραφο (2), σε περίπτωση που ο χρήστης είναι "καταναλωτής" όπως ορίζεται από τον Νόμο 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, ή οποιονδήποτε άλλο νόμο ή κανονισμό που τον αντικαθιστά.
(4) Οι υπηρεσίες της PROTIO απευθύνονται σε ενήλικες. Άτομα μέχρι και 18 ετών επιτρέπεται να κάνουν χρήση της Εφαρμογής μόνο με τη συγκατάθεση των νόμιμων εκπροσώπων τους, υπό την προϋπόθεση ότι αυτό επιτρέπεται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Οι νόμιμοι εκπρόσωποι αυτού του ανηλίκου ευθύνονται για οποιεσδήποτε υπηρεσίες χρησιμοποιεί ο ανήλικος. Οι νόμιμοι εκπρόσωποι είναι επίσης υπεύθυνοι για τον έλεγχο της χρήσης από τον ανήλικο.
(5) Εάν η Εφαρμογή ή η αποστολή δεδομένων βλάψει ή καταστρέψει το υλικό ή το λογισμικό του Χρήστη, η PROTIO θα είναι υπεύθυνη μόνο εάν αυτό προκλήθηκε από δόλο ή βαριά αμέλεια της PROTIO ή εάν ο χρήστης είναι «καταναλωτής» ως ορίζεται στην παράγραφο A.V (2) παραπάνω. Η PROTIO δεν θα φέρει ευθύνη για την απώλεια των δεδομένων του Χρήστη, καθώς είναι ευθύνη του τελευταίου να διασφαλίσει τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων του.
(6) Η PROTIO δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες που παρέχονται από Συνεργάτες ή Πάροχο υπηρεσίας, καθώς η PROTIO είναι μόνο τεχνολογικός διαμεσολαβητής για τη συναλλαγή. Οι ζημίες που επηρεάζουν τον Χρήστη στο πλαίσιο της Κύριας υπηρεσίας ή Άλλων υπηρεσιών οι οποίες παρέχονται με τη μεσολάβηση της PROTIO θα διευθετηθούν μεταξύ των συμβαλλομένων μερών της συμφωνίας μεταφοράς (δηλαδή του Χρήστη και του εκάστοτε Συνεργάτη) ή των συμβαλλομένων μερών των Άλλων υπηρεσιών (δηλαδή ο Χρήστης και ο αντίστοιχος Πάροχος υπηρεσίας). Η PROTIO δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες που εκτελούνται από τον Συνεργάτη ή τον Πάροχο υπηρεσίας.
(7) Η PROTIO δεν φέρει καμία ευθύνη για πιθανές αποκλείσεις επί του προϋπολογισμού έργου. Αυτός προκύπτει από τις τελικές μετρήσεις που ελήφθησαν κατά την επίσκεψη του ανάδοχου Συνεργάτη στο ακίνητο, ή από όποια άλλη διαδικασία συμφωνήθηκε και εφαρμόστηκε μεταξύ των δύο μερών, και συνοδεύεται από τον πίνακα μετρήσεων και τη συρραφή υποχρεώσεων στην οποία θα πρέπει να περιγράφονται οι λεπτομέρειες της υπηρεσίας, οι επιμετρήσεις και τα επιλεγμένα υλικά. Πιθανή διαφοροποίηση στο τελικό κόστος, η οποία θα προκύψει από αλλαγή στις μετρήσεις, από αλλαγή στα επιλεγμένα υλικά, από τροποποίηση στο αντικείμενο του έργου, ή/και από έκτακτες εργασίες οι οποίες κρίνονται απαραίτητες κατά την πρόοδο του έργου, οδηγούν σε σχετική αναπροσαρμογή του προϋπολογισμού και επιβαρύνει τον Χρήστη.
(8) Αποποίηση ευθύνης: Η PROTIO δεν φέρει καμία ευθύνη για πιθανές κατασκευαστικές αστοχίες, αστοχίες υλικών, απρόβλεπτα προβλήματα (πχ. παρεμπόδιση εργασιών λόγω καταγγελίας από γείτονα, κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, πόλεμος, κλπ), πιθανές αποκλίσεις σχετιζόμενες με τις εκτιμώμενες αξίες του ακινήτου πριν και μετά την λήψη υπηρεσίας (ενοίκιο, πώληση, απόδοση), πιθανές αποκλίσεις σχετιζόμενες με τις εκτιμώμενες αξίες ηλεκτρονικού προϋπολογισμού και προϋπολογισμού έργου, για μη εύρεση αναδόχου συνεργάτη, για τα αποτελέσματα αξιολόγησης αιτήσεων κρατικής επιδότησης και τραπεζικής χρηματοδότησης.
(9) Η PROTIO δεν θα φέρει καμία ευθύνη εάν παύσει να παρέχει υπηρεσίες εν όλω ή εν μέρει, προσωρινά ή οριστικά.
(10) Η PROTIO δεν θα φέρει καμία ευθύνη για περιεχόμενο τρίτων και συνδέσμους προς ιστότοπους τρίτων στον ιστότοπο της PROTIO ή στην Εφαρμογή.
VI. Ευθύνη για το περιεχόμενο
(1) Σε περίπτωση που η PROTIO επιτρέπει στους Χρήστες να δημοσιεύουν περιεχόμενο στην Εφαρμογή, στους ιστότοπους ή άλλα μέσα που διαχειρίζεται ή φιλοξενεί η PROTIO, ο Χρήστης που δημοσιεύει το υλικό θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο της δημοσίευσης. Ο Χρήστης είναι υποχρεωμένος να τηρεί όλους τους νόμους και τους κανονισμούς σύμφωνα με τις αποδεκτές αρχές ηθικής και την απαίτηση της αντικειμενικότητας.
(2) Η PROTIO δικαιούται να αφαιρέσει αμέσως οποιοδήποτε δημοσιευμένο υλικό που παραβιάζει τους παραπάνω κανόνες.
(3) Σε περίπτωση που η PROTIO περιορίσει το σύνολο ή μέρος των πληροφοριακών στοιχείων που παρέχονται από τον Χρήστη ή καταγγείλει την παρούσα σύμβαση ή αναστείλει, παύσει ή με άλλο τρόπο περιορίσει χρηματικές πληρωμές ή αναστείλει ή παύσει την παροχή υπηρεσιών εν όλω ή εν μέρει, ο Χρήστης θα λάβει σαφή και συγκεκριμένη αιτιολόγηση από τη PROTIO αναφορικά με την απόφασή της. Ο Χρήστης μπορεί να προσφύγει στο εσωτερικό σύστημα διαχείρισης παραπόνων της PROTIO κατά της εν λόγω απόφασης. Για τον σκοπό αυτό, ο Χρήστης καλείται να αποστείλει την καταγγελία του, μαζί με όλες τις κατάλληλες πληροφορίες και τα δικαιολογητικά έγγραφα (η "Αίτηση") στην αρμόδια διεύθυνση ηλεκτρονικής επικοινωνίας: [email protected]. Ο Χρήστης θα λάβει επιβεβαίωση πως η Αίτηση έχει παραληφθεί από τη PROTIO, η οποία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον Χρήστη για να λάβει πρόσθετες πληροφορίες, εάν κριθεί απαραίτητο. Η PROTIO αναλαμβάνει την υποχρέωση να παράσχει στον Χρήστη τα αποτελέσματα της διερεύνησης της Αίτησης εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, διευκρινίζοντας ότι το χρονικό αυτό διάστημα εξαρτάται από τη σπουδαιότητα και την πολυπλοκότητα του προβλήματος που ανακύπτει. Ο Χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τη PROTIO ανά πάσα στιγμή για να λάβει πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία της Αίτησής του.
VII. Προϋποθέσεις για ακυρώσεις αιτημάτων
(1) Κάθε φορά που o Χρήστης υποβάλλει αίτημα προς τη PROTIO για διαμεσολάβηση με σκοπό την λήψη Κύριας Υπηρεσίας ή Άλλης υπηρεσίας, ο Χρήστης έχει δικαίωμα να ακυρώσει το αίτημά του (υπαναχώρηση) χωρίς αιτιολόγηση και χωρίς καμία επιβάρυνση. Το δικαίωμα αυτό του Χρήστη παύει να ισχύει μετά την παροχή της υπηρεσίας διαμεσολάβησης, δηλαδή από τη στιγμή που επιβεβαιώνεται κάθε στάδιο πληρωμής των χρεούμενων υπηρεσιών ή με την σύναψη σύμβασης με τον εκάστοτε Συνεργάτη ή Πάροχο υπηρεσίας.
(2) Εάν ο Χρήστης αποφασίσει να ακυρώσει μια υπηρεσία αφού γίνει αποδεκτή από τον Συνεργάτη ή εάν η υπηρεσία ακυρώθηκε από τον Συνεργάτη όταν ο Χρήστης δεν εμφανίστηκε στο μέρος και στην προγραμματισμένη ώρα συνάντησης των δύο μερών, μπορεί να χρεωθεί στον Χρήστη χρέωση ακύρωσης. Το ποσό της χρέωσης και οι όροι ακύρωσης περιγράφονται στην Εμπορική πολιτική της PROTIO.
VIII. Διάρκεια και Λήξη
(1) Ο Χρήστης, από την ημερομηνία αποδοχής των παρόντων ΓΟΠ, έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει οποτεδήποτε από αυτούς, χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση, υποβάλλοντας αίτημα διαγραφής του λογαριασμού του μέσω της Εφαρμογής.
(2) H PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει πλήρως τη σύμβαση ή να διακόψει την παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών βάσει της σύμβασης, με άμεση ισχύ, εάν ο Χρήστης παραβιάζει σοβαρά τις συμβατικές ή νομικές υποχρεώσεις. Για λόγους σαφήνειας, ο τερματισμός της σύμβασης τερματίζει ταυτόχρονα τη χρήση του Pay by App/Πληρωμή μέσω Εφαρμογής και οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας που σχετίζεται με την Εφαρμογή.
Β. Όροι και προϋποθέσεις για την “Πληρωμή υπηρεσίών” και την υπηρεσία «Πληρωμή μέσω εφαρμογής/Pay by App».
I. Αντικείμενο της υπηρεσίας Pay by App/Πληρωμή μέσω εφαρμογής
(1) Σύμφωνα με τους παρόντες ΓΟΠ, η PROTIO δύναται να επιτρέψει σε Χρήστες να πραγματοποιούν πληρωμές άνευ μετρητών μέσω της εφαρμογής PROTIO για να πληρώνουν τους Συνεργάτες ή Παρόχους υπηρεσίας για υπηρεσίες που οι Χρήστες αιτούνται και λαμβάνουν, χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε από τις προσφερόμενες μεθόδους πληρωμής (όπως VIVA, τραπεζική μεταφορά) (από κοινού αναφέρεται ως υπηρεσία πραγματοποιούμενη με Πληρωμή μέσω εφαρμογής/Pay by App).
Τα κόστη, οι προμήθειες και οι λοιπές χρεώσεις σε σχέση με τις παραπάνω συναλλαγές διαμορφώνονται σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα τιμολογιακή της πολιτική, τις ισχύουσες νομοθετικές/φορολογικές διατάξεις και τις χρεώσεις τρίτων εμπλεκομένων στην παροχή των Υπηρεσιών που προβλέπονται από τους φορείς ηλεκτρονικών συναλλαγών.
(2) Κατά την κατάθεση μιας μεθόδου ηλεκτρονικής πληρωμής, ενδέχεται να ζητηθεί από τον Χρήστη να επιλέξει ένα προσωπικό χαρακτηριστικό αναγνώρισης (όπως PIN ή κωδικός πρόσβασης) για τη διαχείριση πληρωμών και εξουσιοδοτήσεις για διαδρομές Pay by App. Επιπλέον, ο Χρήστης αναγνωρίζει και συμφωνεί ότι:
- κατά την χρήση μιας μεθόδου πληρωμής μέσω της Εφαρμογής για την λήψη μιας υπηρεσίας, ο Χρήστης ενδέχεται να χρειαστεί να πραγματοποιήσει πρόσθετο έλεγχο ταυτοποίησης της ταυτότητάς του στην πλατφόρμα διεκπεραίωσης της συναλλαγής.
- αυτός ο έλεγχος ταυτοποίησης μπορεί να υποβληθεί σε επεξεργασία μέσω διαφορετικών μεθόδων (π.χ. κωδικός πρόσβασης μίας χρήσης, κωδικός πρόσβασης, βιομετρικός έλεγχος ταυτότητας) και εξαρτάται από τη συμφωνία του κάθε Χρήστη με την τράπεζά του, τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών ή/και τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας (π.χ. Visa, Mastercard, American Express).
Επιπλέον, η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει/αποστείλλει στον Χρήστη ένα αίτημα πληρωμής ανά πάσα στιγμή αφού η χρέωση καταστεί απαιτητή και καταβλητέα στη PROTIO σύμφωνα με τους παρόντες ΓΟΠ (για παράδειγμα, καθυστερημένες πληρωμές, ρύθμιση χρεών ή άλλες χρεώσεις) στον Συνεργάτη ή σε άλλον Πάροχο υπηρεσίας και επιπλέον.
Ο Χρήστης θα πρέπει να σημειώσει ότι οι όροι της παρούσας ρήτρας B.I.(2) παρέχονται για την πληροφόρηση του Χρήστη σε σχέση με οποιαδήποτε απαίτηση ή διαδικασία που απαιτείται από την τράπεζα του Χρήστη. Ως αποτέλεσμα, (i) η PROTIO δεν φέρει καμία ευθύνη ή ευθύνη έναντι του Χρήστη για την αίτηση, τη μη εφαρμογή, την καθυστέρηση ή την αποτυχία οποιασδήποτε τέτοιας απαίτησης ή διαδικασίας που απαιτείται από την τράπεζα του Χρήστη και (ii) οι όροι της παρούσας ρήτρας B.I. (2) δεν επηρεάζουν ούτε μειώνουν τις υποχρεώσεις των Χρηστών προς την PROTIO βάσει των παρόντων ΓΟΠ.
(3) Ο Χρήστης είναι ελεύθερος να επιλέξει από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής που παρέχονται για πληρωμές μέσω της Εφαρμογής, με την επιφύλαξη των διατάξεων του σημείου Β.Ι. (4) κατωτέρω. Ο Χρήστης μπορεί να τροποποιήσει, να προσαρμόσει ή να αφαιρέσει αυτές τις μεθόδους πληρωμής άνευ μετρητών στην Εφαρμογή της PROTIO, εφόσον δεν υφίσταται εκκρεμότητα πληρωμής για πραγματοποιηθείσα υπηρεσία μέσω της Εφαρμογής. Για κάθε υπηρεσία, ο Χρήστης μπορεί επίσης να επιλέξει έναν από τους τρόπους πληρωμής που προσφέρονται στην Εφαρμογή κατά τη στιγμή της πληρωμής. Ωστόσο, εάν η επιλεγμένη μέθοδος πληρωμής αποτύχει, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλη μέθοδος πληρωμής που παρέχεται από τον Χρήστη για την ολοκλήρωση της πληρωμής. Δεν επιτρέπεται η πληρωμή μίας μεμονωμένης υπηρεσίας με συνδυασμό μεθόδων πληρωμής.
(4) Εάν ο Χρήστης επιλέξει την πληρωμή μέσω συνεργαζόμενης ηλεκτρονικής πλατφόρμας για διαδικτυακές πληρωμές (π.χ Viva) (“Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Πληρωμής”) πληρώνει στην PROTIO το τελικό ποσό που έχει επιλέξει κατά τη διαδικασία πληρωμής, αλλά δεν χρειάζεται να παρέχει στην PROTIO τα τραπεζικά του στοιχεία. Η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω αυτοματοποιημένης άμεσης χρέωσης (ηλεκτρονική άμεση χρέωση) ή χρέωσης (πληρωμή με πιστωτική κάρτα) μόνο μεταξύ του Χρήστη και της εκάστοτε Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Πληρωμής. Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης της εκάστοτε Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Πληρωμής, ο Χρήστης ενδέχεται να χρεωθεί ξεχωριστά για τη χρήση της υπηρεσίας της εκάστοτε Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Πληρωμής. Για να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία πληρωμών της εκάστοτε Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Πληρωμής για την PROTIO, ο Χρήστης πρέπει να δημιουργήσει έναν λογαριασμό στην εκάστοτε Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Πληρωμής και ενδέχεται να κληθεί να επιβεβαιώσει κατά τη στιγμή της πληρωμής ότι η πληρωμή εκάστοτε Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Πληρωμής προορίζεται για την PROTIO.
II. Συμβατικές υποχρεώσεις του Χρήστη και πληρωμή
(1) Η πληρωμή που οφείλεται από τον Χρήστη προς τον Συνεργάτη για την Υπηρεσία που έλαβε δεν προβλέπεται να γίνεται προς την PROTIO, με πληρωμή άνευ μετρητών μέσω της υπηρεσίας Πληρωμή μέσω Εφαρμογής/Pay by App, αλλά απευθείας στον Συνεργάτη. Ο Χρήστης διατηρεί το δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής για τη συναλλαγή με τον εκάστοτε εμπλεκόμενο Συνεργάτη, σύμφωνα με τις διαθέσιμες επιλογές που θα του υποδειχθούν (ενδεικτικά, αλλά όχι δεσμευτικά αναφέρουμε: Τραπεζική κατάθεση, IRIS μεταφορά, πληρωμή μέσω POS, τραπεζική επιταγή, πληρωμή με μετρητά).
(2) Εφόσον ο Χρήστης επιλέξει την επιθυμητή επιλογή Πληρωμής μέσω Εφαρμογής/Pay by App, οφείλει να πληρώσει το ακαθάριστο κόστος υπηρεσίας ή το οφειλόμενο ποσό στον Πάροχο υπηρεσίας και με το παρόν εξουσιοδοτεί την PROTIO να αφαιρεί αυτόματα το οφειλόμενο ποσό από την πιστωτική κάρτα, το λογαριασμό PayPal ή άλλο μέσο πληρωμής.
(3) Κατά τη διαδικασία Πληρωμή μέσω της Εφαρμογής/Pay by App για την πληρωμή Κύριας υπηρεσίας ή άλλης υπηρεσίας μέσω της εφαρμογής, η πλατφόρμα διεκπεραίωσης της πληρωμής διατηρεί το δικαίωμα να πραγματοποιήσει μια συναλλαγή προέγκρισης για σκοπούς επικύρωσης με τη χρήση της μεθόδου πληρωμής που έχει επιλεχθεί (συνήθως € 0 - 0.50). Οποιαδήποτε προέγκριση θα μειώσει προσωρινά το διαθέσιμο υπόλοιπο για την αντίστοιχη μέθοδο πληρωμής κατά το ποσό προέγκρισης για έως και 10 εργάσιμες ημέρες και μπορεί να εμφανιστεί ως προσωρινή δέσμευση στην αντίστοιχη κάρτα πληρωμής.
Με τη χρήση της λειτουργίας Πληρωμή μέσω Εφαρμογής/Pay by App, ο Χρήστης συναινεί στις διαδικασίες προέγκρισης, όπως αναφέρεται στην παρούσα ρήτρα.
(4) Η PROTIO διατηρεί ρητά το δικαίωμα να μην προσφέρει ορισμένες ή όλες τις μεθόδους λειτουργίας “Πληρωμή μέσω Εφαρμογής/Pay by App” προς την PROTIO, σε μεμονωμένες περιπτώσεις ή συνολικά, για παράδειγμα, όταν ο Χρήστης οφείλει ποσά στην PROTIO, όταν υπάρχει υποψία απάτης (για παράδειγμα, μη εγκεκριμένη χρήση κάρτας) ή όταν η PROTIO θα διακόψει τη συνεργασία της με ορισμένους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών.
(5) Η PROTIO διατηρεί ρητά το δικαίωμα να αποκλείσει οριστικά ή προσωρινά τον λογαριασμό Χρήστη ή τις πρόσθετες λειτουργίες της υπηρεσίας Πληρωμή μέσω της Εφαρμογής/Pay by App για τον Χρήστη, εάν υπάρχουν σχετικοί λόγοι που δικαιολογούν την ενέργεια αυτή ή εάν υπάρχει υποψία ότι ο λογαριασμός ή το χαρακτηριστικό προσωπικής ταυτοποίησης του Χρήστη χρησιμοποιήθηκε με δόλο ή χωρίς εξουσιοδότηση.
(6) Η PROTIO διατηρεί ρητά το δικαίωμα να αποκλείσει οριστικά ή προσωρινά τον λογαριασμό Χρήστη ή τις πρόσθετες λειτουργίες της υπηρεσίας Πληρωμή μέσω της Εφαρμογής/Pay by App για τον Χρήστη στην περίπτωση που υφίσταται εκκρεμότητα πληρωμής για ληφθείσα υπηρεσία μέσω της Εφαρμογής.
III. Ευθύνη
(1) Προκειμένου ο Χρήστης να μπορέσει να πληρώσει μέσω Εφαρμογής, πρέπει να διασφαλίσει ότι ο τραπεζικός λογαριασμός ή πιστωτικό μέσο επιλογής που πρόκειται να χρεωθεί έχει επαρκή κεφάλαια. Εάν ο τραπεζικός λογαριασμός ή το πιστωτικό μέσο με το οποίο επιχειρεί να χρεώσει η PROTIO δεν έχει επαρκή κεφάλαια, ο Χρήστης θα επιβαρυνθεί με τυχόν χρεώσεις ή έξοδα (όπως έξοδα που σχετίζονται με ένα χρεωστικό σημείωμα επιστροφής) που προκύπτουν ως αποτέλεσμα ανεπαρκών κεφαλαίων στον τραπεζικό λογαριασμό.
(2) Η PROTIO δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για πληρωμές άνευ μετρητών, ειδικά χρεώσεις πιστωτικών καρτών και πληρωμές Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας πληρωμής, εκτός εάν η ζημία για την οποία εγείρεται αξίωση οφείλεται στη λειτουργία της Εφαρμογής. Ο Χρήστης πρέπει να απευθυνθεί ο ίδιος στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών ή/και στο γραφείο πληρωμών, εάν η κράτηση είναι εσφαλμένη ή έχει γίνει κατά λάθος ή εάν η διαδικασία πληρωμής δεν λειτουργεί σωστά.
(3) Εάν ο Χρήστης αθετήσει την πληρωμή του για την επιλογή πληρωμής που έχει επιλέξει, η PROTIO δικαιούται να απαιτήσει τόκους πληρωτέους σε περίπτωση υπερημερίας σύμφωνα με το νόμιμο επιτόκιο. Η PROTIO δικαιούται να διεκδικήσει μεγαλύτερες αποζημιώσεις εάν οι ζημιές που προκλήθηκαν λόγω αθέτησης είναι υψηλότερες και μπορούν να τεκμηριωθούν.
(4) Εάν ο Χρήστης παραβιάζει εσκεμμένα την υποχρέωσή του να λαμβάνει τη δέουσα επιμέλεια για την διαφύλαξη και προστασία του ονόματος χρήστη ή άλλων χαρακτηριστικών προσωπικής ταυτοποίησης από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση τρίτων, όπως περιγράφεται στους παρόντες ΓΟΠ (βλ. ειδικότερα Ενότητα A.V. (5) παραπάνω), και εάν η PROTIO υποστεί ζημία ως αποτέλεσμα αυτής της παραβίασης της υποχρέωσης επιμέλειας, η PROTIO επιφυλάσσεται ρητά του δικαιώματος να διεκδικήσει αποζημίωση από τον Χρήστη. Εάν η PROTIO λάβει Ειδοποίηση Διακοπής από τον Χρήστη, η PROTIO θα επιβαρυνθεί με οποιαδήποτε ζημία προκύψει λόγω της χρήσης του μπλοκαρισμένου λογαριασμού του Χρήστη μετά την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας (η οποία ολοκληρώνεται εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από τη λήψη της Ειδοποίησης Διακοπής).
(5) Οι διατάξεις περί ευθύνης του A. V παραμένουν σε ισχύ.
Γ. Κοινές τελικές διατάξεις
(1) Εάν ένας όρος αυτών των ΓΟΠ είναι ή καταστεί μη εφαρμοστέος ή μη πρακτικός ή εάν περιέχει ένα αρρύθμιστο σημείο, η ισχύς των υπόλοιπων διατάξεων δεν θα επηρεαστεί. Μια διάταξη που πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο τον οικονομικό σκοπό αυτών των ΓΟΠ θα ενσωματωθεί για να αντικαταστήσει την αναποτελεσματική διάταξη ή να καλύψει το κενό.
(2) Εάν ο Χρήστης είναι επιχειρηματίας, νομική οντότητα δημοσίου δικαίου ή δημόσιο ξεχωριστό ταμείο, ο αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από την παρούσα σύμβαση θα είναι η Ελλάδα. Εάν ο Χρήστης είναι «καταναλωτής», όπως ορίζεται στην παράγραφο A.V (2) παραπάνω, τα δικαστήρια της κατοικίας του Χρήστη θα είναι τα αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε ενδεχόμενης διαφοράς που προκύπτει από την παρούσα σύμβαση. Εάν ο Χρήστης δεν έχει γενικό τόπο δικαιοδοσίας στην Ελλάδα ή εάν η κατοικία ή η συνήθης διαμονή του είναι άγνωστη τη στιγμή της άσκησης του ένδικου μέσου/ βοηθήματος, αρμόδια θα είναι τα δικαστήρια της Αθήνας.
(3) Το ελληνικό δίκαιο εφαρμόζεται στις συμβατικές σχέσεις, με εξαίρεση τους κανόνες σύγκρουσης νόμων.
(4) Εκτός από τις τροποποιήσεις που γίνονται με τη ρητή συγκατάθεση του Χρήστη, η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παρόντες ΓΟΠ στο μέτρο που αυτό απαιτείται και με κάθε εύλογο τρόπο για τον Χρήστη:
- για την εξάλειψη των επακόλουθων διαταραχών στην ισοδυναμία των βασικών συμβατικών υποχρεώσεων,
- για να προσαρμόζεται στις τροποποιημένες νομοθετικές ή τεχνικές συνθήκες πλαισίου ή
- όπου αυτό είναι αποδεκτό για τον Χρήστη, ειδικά στην περίπτωση αλλαγών που δεν συνδέονται με κανένα μειονέκτημα για τον Χρήστη.
Η PROTIO θα ενημερώνει τον Χρήστη για οποιαδήποτε τροποποίηση στην τελευταία γνωστή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Χρήστη ή μέσω της Εφαρμογής. Η τροποποίηση θα γίνει μέρος της σύμβασης εάν ο Χρήστης δεν προβάλει αντίρρηση σε γραπτή μορφή ή μορφή κειμένου (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή τηλεομοιοτυπία όπως υποδεικνύεται στην εξυπηρέτηση πελατών) εντός δύο εβδομάδων από την κοινοποίηση της ενημέρωσης αλλαγής από την PROTIO. Σε κάθε περίπτωση, εάν ο Χρήστης κάνει κράτηση χρήση της υπηρεσίας της Εφαρμογής, αποδέχεται και τους ισχύοντες ΓΟΠ αυτής και αποδέχεται τις σχετικές τροποποιήσεις.
(5) Για οποιοδήποτε ζήτημα, απορία ή πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την PROTIO μέσω της εξυπηρέτησης πελατών. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι διαθέσιμα μέσω της Εφαρμογής ή στον ιστότοπο.
6) Διαδικτυακή επίλυση διαφορών βάσει του άρθρου. 14 (1) ODR-VO (Διαδικτυακός Κανονισμός για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών): Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ), η οποία βρίσκεται στη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL
Ο Χρήστης ενημερώνεται ότι η PROTIO δεν είναι υποχρεωμένη να συμμετάσχει και δεν συμμετέχει σε διαδικασίες διευθέτησης διαφορών ενώπιον οργάνου διαιτησίας καταναλωτών.
Δ. Πολιτική χρεώσεων
Η PROTIO δεν χρεώνει τον Χρήστη για τις υπηρεσίες της. Λειτουργεί ως διαμεσολαβητής για την Παροχή Υπηρεσιών από Συνεργάτες και Παρόχους, από τους οποίους και λαμβάνει την αμοιβή της.
Τα στάδια λήψης υπηρεσίας, χρεώσεων υπηρεσίας και πληρωμών για λήψη υπηρεσίας για τον Χρήστη είναι τα ακόλουθα:
- Ηλεκτρονική Εκτίμηση Κόστους υπηρεσίας: Κόστος €0. Πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής της Εταιρείας. Το κόστος αυτό (”εκτιμώμενος προϋπολογισμός έργου”), βασίζεται σε γενικούς δείκτες αγοράς, τυπικές εργασίες και τα δεδομένα που εισάγει ο χρήστης. Αποτελεί μόνο αρχική καθοδήγηση και μπορεί να μην αντιστοιχεί στο πραγματικό κόστος του έργου. Για ακριβή προσφορά, απαιτείται προγραμματισμός επιθεώρησης από Συνεργάτη της Εταιρείας, για λήψη εξατομικευμένων μετρήσεων και αξιολόγηση αναγκών.
- Επιθεώρηση Ακινήτου: Ο χρήστης αιτείται ραντεβού με πιστοποιημένο Συνεργάτη της Εταιρείας για προμέτρηση του ακινήτου, με σκοπό την έκδοση προσφοράς Κύριας Υπηρεσίας. Η επίσκεψη αυτή δύναται να έχει κόστος από €0 έως €50, και μπορεί να ζητηθεί η προπληρωμή της. Το ποσό αυτό αφορά σε αμοιβή προς τον Συνεργάτη - Πάροχο της Υπηρεσίας. Εφόσον ο Χρήστης προχωρήσει σε σύναψη σύμβασης με την τον Συνεργάτη, το πιθανό κόστος της επιθεώρησης ακινήτου θα συμψηφιστεί στο συνολικό κόστος προϋπολογισμού έργου, απομειώνοντας το υπόλοιπο ποσό προς πληρωμή. Σημείωση: Για περιοχές περιορισμένης προσβασιμότητας, το κόστος Επιθεώρησης Ακινήτου δύναται να διαμορφωθεί κατόπιν συνεννόησης μεταξύ Χρήστη και Συνεργάτη.
- Άλλες Υπηρεσίες: Ο χρήστης αιτείται επικοινωνία με πιστοποιημένο Συνεργάτη της Εταιρείας για ενημέρωση σχετικά με Προγράμματα Κρατικών Επιδοτήσεων και αξιολόγηση δυνατότητας υπαγωγής σε πρόγραμμα. Η υπηρεσία αυτή δύναται να έχει κόστος από €0 έως €50, και μπορεί να ζητηθεί η προπληρωμή της. Το ποσό αυτό αφορά σε αμοιβή προς τον Συνεργάτη - Πάροχο της Υπηρεσίας.
- Σύναψη σύμβασης: Το κόστος της εκάστοτε Κύριας/Άλλης Υπηρεσίας υπολογίζεται ανά περίπτωση, σε συνέχεια των προηγούμενων βημάτων. Ο Χρήστης καλείται να καταβάλει τις σχετικές πληρωμές, σύμφωνα με τον πίνακα πληρωμών που θα λάβει μαζί με τον τελικό προϋπολογισμό / προσφορά έργου από τον Συνεργάτη, προκειμένου να γίνει έναρξη, τμηματική ολοκλήρωση και τελική παράδοση του έργου/υπηρεσίας.
- Τραπεζικές Χρεώσεις: Εφόσον προκύψουν τραπεζικές χρεώσεις στο στάδιο της πληρωμής, αυτές βαρύνουν αποκλειστικά τον Χρήστη.