ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
της εταιρείας PROTIO IKE (εφεξής «PROTIO»)
Προοίμιο
Η χρήση των υπηρεσιών της PROTIO, ιδίως της πλατφόρμας για Συνεργάτες της PROTIO (εφεξής “PROTIO Supply App”) από τους Συνεργάτες (εφεξής οι «Χρήστες» και καθείς εξ αυτών ο «Χρήστης») διέπεται από τους ακόλουθους γενικούς όρους χρήσης («ΓΟΧ»). Ο Χρήστης αποδέχεται τους παρόντες ΓΟΧ κατά την πρώτη εγγραφή ή χρήση του λογισμικού της PROTIO και κάθε φορά που συνδέεται για να χρησιμοποιήσει το λογισμικό της PROTIO στη συνέχεια, και συμβάλλεται κατά τον τρόπο αυτό με την PROTIO.
Οι υπηρεσίες της PROTIO σχετίζονται με τη διαμεσολάβηση για την παροχή υπηρεσιών από τους Συνεργάτες προς τους Πελάτες της πλατφόρμας. Ενδεικτικά, τέτοιες υπηρεσίες μπορεί να είναι οι: (α) Κύριες Υπηρεσίες: ανακαίνιση, ενεργειακή αναβάθμιση, έκδοση αδειών, σχεδιαστικές προτάσεις, έκδοση σχεδίων, τακτοποίηση αυθαιρεσιών, μελέτη μηχανικού, αγοροπωλησία ακινήτων, και (β) Άλλες υπηρεσίες: αίτηση τραπεζικού δανείου, αίτηση λήψης κρατικής επιδότησης.
Συνεργάτες της PROTIO δύναται να είναι οι πιθανοί πάροχοι της εκάστοτε υπηρεσίας. Ενδεικτικά: μηχανικοί διαφόρων ειδικοτήτων, γενικοί εργολάβοι, εργολάβοι, υπεργολάβοι, μεσίτες, διακοσμητές, προμηθευτές πρώτων υλών, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, αδειοδοτημένοι από την ΤτΕ τραπεζικοί οργανισμοί ή εταιρείες διαμεσολάβησης για τραπεζική χρηματοδότηση.
Ο Χρήστης μπορεί να δει τους ισχύοντες όρους και προϋποθέσεις στην εφαρμογή PROTIO Supply App στην τερματική συσκευή του.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι Χρήστες δεσμεύονται επίσης από τους κανονισμούς που ισχύουν γι' αυτούς στο πλαίσιο της χρήσης των υπηρεσιών της PROTIO, ιδίως από τους ισχύοντες στην Ελλάδα νόμους, τα τιμολόγια και τους κανόνες τιμολόγησης που αφορούν την υπηρεσία που παρέχουν. Μπορούν να αποδέχονται αιτήματα παροχής υπηρεσίας μόνο στο βαθμό και στο μέτρο που είναι επιτρεπτές σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις.
1. Υπηρεσίες της PROTIO
(1) Πριν από τη χρήση των υπηρεσιών της PROTIO, ο Χρήστης πρέπει να εγγραφεί στη PROTIO παρέχοντας αληθείς και ακριβείς πληροφορίες κατά την εγγραφή του. Ενδεικτικά:
- Όνομα
- Επώνυμο
- Όνομα εταιρείας
- ΑΦΜ
- Ειδικότητα
- Έδρα εταιρείας
- Τηλέφωνο επικοινωνίας
- Email επικοινωνίας
- Website (εφόσον υπάρχει)
- Logo εταιρείας
- Φωτογραφία για προφίλ λογαριασμού και ταυτοποίηση
Επιλεγμένα από τα παραπάνω στοιχεία, δύναται να κοινοποιούνται από της PROTIO και σε πιστοποιημένους Πελάτες, χρήστες της εφαρμογής.
Επιπρόσθετα, προκειμένου η PROTIO να επιβεβαιώσει την ταυτότητα του Χρήστη και τα επαγγελματικά του προσόντα, δύναται να ζητήσει επιπρόσθετα έγγραφα. Ενδεικτικά:
- Υποβολή Προσωπικών Στοιχείων: βασικές προσωπικές πληροφορίες όπως το όνομα, η διεύθυνση και η ημερομηνία γέννησης.
- Παροχή Επίσημων Ταυτοποιητικών Εγγράφων: έγγραφα για την επιβεβαίωση της ταυτότητας, όπως διαβατήριο, ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης.
- Επιβεβαίωση Επαγγελματικών Προσόντων: παροχή αποδείξεως επαγγελματικών προσόντων. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πιστοποιητικά, διπλώματα, ή άλλα έγγραφα που να αποδεικνύουν την εκπαίδευση και την εμπειρία σε έναν συγκεκριμένο τομέα.
- Διαδικασία Επαλήθευσης: Η πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιήσει ειδικές μεθόδους για να ελέγξει την αυθεντικότητα των προσκομισθέντων εγγράφων. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αντιστοίχιση των πληροφοριών με δημόσιες βάσεις δεδομένων, τη χρήση τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου ή την επαλήθευση μέσω τρίτων μερών.
- Τηλεφωνική κλήση: Μπορεί να απαιτηθεί μια τηλεφωνική κλήση για πρόσθετη επαλήθευση της ταυτότητας.
- Επαλήθευση Μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και Τηλεφώνου: Επιπρόσθετα, η πλατφόρμα μπορεί να απαιτήσει επαλήθευση της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του αριθμού τηλεφώνου του Χρήστη.
Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει ότι τα μέλη της πλατφόρμας είναι αξιόπιστα και έχουν τα κατάλληλα προσόντα, δημιουργώντας ένα ασφαλές και επαγγελματικό περιβάλλον για όλους.
Επιπρόσθετα, η PROTIO μπορεί να ζητήσει από τον Χρήστη να επιλέξει έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, παραπέμπουμε στην Πολιτική Απορρήτου της PROTIO για Χρήστες. Μόνο τότε ο Χρήστης δικαιούται να κάνει χρήση του λογισμικού και των υπηρεσιών της PROTIO βάσει των παρόντων ΓΟΧ και της ισχύουσας νομοθεσίας.
(2) Η PROTIO φέρνει τους Χρήστες σε επαφή με δυνητικούς πελάτες που αναζητούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες, είτε απευθείας (μέσω της εφαρμογής της PROTIO για Πελάτες) είτε έμμεσα, δια μέσου ηλεκτρονικών πλατφορμών τρίτων μερών που συνεργάζονται με τη PROTIO («Συνεργαζόμενες Πλατφόρμες») ή δια μέσου των συμβαλλόμενων συνεργατών της PROTIO («Συμβαλλόμενοι Συνεργάτες»), σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της υπηρεσίας PROTIO B2B («PROTIO B2B»). Η επαφή πραγματοποιείται είτε μέσω της πλατφόρμας PROTIO Supply App, την οποία παρέχει για τον σκοπό αυτόν η PROTIO στον Χρήστη για ηλεκτρονικές τερματικές συσκευές με δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο, ιδίως έξυπνα τηλέφωνα (smartphones), υπολογιστές ή υπολογιστές ταμπλέτες (tablet PCs) (εφεξής: «Τερματικές Συσκευές»), είτε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της PROTIO με κάθε Χρήστη, σύμφωνα με τους παρόντες ΓΟΧ.
(3) Οι υπηρεσίες της PROTIO δεν περιλαμβάνουν την απαιτούμενη χρήση του Διαδικτύου. Ο Χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την πρόσβαση στο Διαδίκτυο, τις τεχνικές προδιαγραφές, και τη διαμόρφωση και τις δυνατότητες της Τερματικής Συσκευής για τη χρήση της Εφαρμογής για τους Συνεργάτες/ Supply App, καθώς και για την επικαιροποίηση του απαιτούμενου λογισμικού, με δικά του έξοδα.
(4) Όταν ένας Πελάτης αιτείται υπηρεσίας μέσω της εφαρμογής PROTIO για Πελάτες, η PROTIO διαβιβάζει το αίτημα σε πιθανούς αντισυμβαλλόμενους του Πελάτη, δηλαδή σε Χρήστες οι οποίοι έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα PROTIO Supply App. Η Protio δύναται να εφαρμόσει περιορισμό στο πλήθος διεκδικήσεων κάθε συνεργάτη, καθώς και χρήση σειράς προτεραιότητας με την οποία το εκάστοτε αίτημα Πελάτη διαβιβάζεται στους Χρήστες, βάσει αλγορίθμου κατάταξης, ο οποίος ενδέχεται να λαμβάνει υπόψη τις παρακάτω κύριες παραμέτρους:
- τη γεωγραφική εγγύτητα μεταξύ Χρήστη και Πελάτη,
- τον αριθμό των αιτημάτων που έχει εξυπηρετήσει ο Χρήστης το προγενέστερο διάστημα, και
- την βαθμολογία Πελατών PROTIO για το επίπεδο παροχής υπηρεσίας από τον Χρήστη
Οι επιλεγείσες παράμετροι αποσκοπούν ιδίως στην ταχεία και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των Πελατών, στην αύξηση του ποσοστού αποδοχής αιτημάτων από τους Χρήστες, καθώς και στην επιβράβευση των Χρηστών που αποδέχονται και εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό αιτημάτων μέσω της PROTIO ή/και προωθούν τις υπηρεσίες της. Η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει δυναμικά τις ανωτέρω παραμέτρους.
(5) Το λογισμικό της PROTIO παρέχει μόνο διαμεσολάβηση και καμία άλλη υπηρεσία. Ειδικότερα, η χρήση της εφαρμογής από Πελάτες και της πλατφόρμας PROTIO Supply App δεν συνεπάγεται την σύναψη καμίας σύμβασης εκτέλεσης έργου Πελατών μεταξύ της PROTIO και του Πελάτη. Τυχόν αξιώσεις που απορρέουν από Παροχή Υπηρεσιών Πελατών για τις οποίες έχει γίνει κράτηση μέσω της PROTIO αφορούν αποκλειστικά τη σχέση μεταξύ του Χρήστη και του Πελάτη. Η τιμολόγηση για την υπηρεσία θα γίνεται κατ' αρχήν αποκλειστικά μεταξύ του Πελάτη και του Χρήστη σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις.
(6) Εκτός από την απλή υπηρεσία διαμεσολάβησης, η PROTIO δύναται - υπό συνθήκες - να προσφέρει στους Χρήστες τη δυνατότητα να εισπράττει εκ μέρους τους το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας που οφείλουν οι μεμονωμένοι Πελάτες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες διαμεσολάβησης της PROTIO χωρίς τη χρήση μετρητών μέσω του λογισμικού της PROTIO, μέσω ηλεκτρονικού συστήματος άμεσης χρέωσης, μέσω πιστωτικής κάρτας, PayPal ή άλλων μεθόδων πληρωμής (εφεξής συλλογικά: «Πληρωμή PROTIO» ή «Πληρωμή μέσω Εφαρμογής/Pay by App»), υπό την προϋπόθεση ότι ο ενδιαφερόμενος Πελάτης έχει δικαίωμα χρήσης της Πληρωμής μέσω Εφαρμογής/ Pay by App.
2. Διαθεσιμότητα, αλλαγή και διακοπή της υπηρεσίας
(1) Ο Χρήστης δεν μπορεί να απαιτεί μόνιμη και αδιάλειπτη διαθεσιμότητα της εφαρμογής PROTIO Supply App. Ωστόσο, η PROTIO θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιτύχει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο διαθεσιμότητας και να εξαλείψει τυχόν διακοπές το συντομότερο δυνατό.
(2) Επιπλέον, η PROTIO έχει το δικαίωμα να διακόψει προσωρινά ή οριστικά τις υπηρεσίες ακόμη και χωρίς να ενημερώσει τους Χρήστες ξεχωριστά. Εντούτοις, η PROTIO θα ενημερώνει τους Χρήστες πριν από τυχόν διακοπή της υπηρεσίας μέσω του ιστότοπου, της εφαρμογής PROTIO Supply App ή με άλλα μέσα, εκτός εάν υπάρχει επείγουσα ανάγκη αναστολής των υπηρεσιών που δεν επιτρέπει στην PROTIO να ενημερώσει τους Χρήστες ανάλογα.
(3) Η PROTIO διατηρεί ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα να τροποποιεί την εφαρμογή PROTIO Supply App με τρόπο εύλογο για τον Χρήστη, για παράδειγμα, προκειμένου να βελτιώσει την εφαρμογή PROTIO Supply App και να κάνει ποιοτικές βελτιώσεις σε αυτήν.
3. Γενικές υποχρεώσεις των Χρηστών
(1) Πριν από τη χρήση της εφαρμογής PROTIO Supply App, οι Χρήστες πρέπει να εγγραφούν ή να είναι εγγεγραμμένοι στην PROTIO, παρέχοντας με ειλικρίνεια τα αντίστοιχα δεδομένα τους. Ο Χρήστης υποχρεούται πάντοτε να παρέχει τα προσωπικά του δεδομένα με ειλικρίνεια και πληρότητα και σε συμμόρφωση με τις αντίστοιχες απαιτήσεις της PROTIO καθώς και να διατηρεί και να ενημερώνει τα δεδομένα αυτά.
(2) Ο Χρήστης πρέπει να διατηρεί το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής του/της ασφαλή και να μην τα αποκαλύπτει σε τρίτους ούτε να τους παρέχει πρόσβαση στην εφαρμογή PROTIO Supply App. Ο Χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια του λογαριασμού του. Ο Χρήστης οφείλει να ενημερώσει τη PROTIO αμέσως εάν κάποιος τρίτος χρησιμοποιεί τον λογαριασμό του χωρίς εξουσιοδότηση. Ειδικότερα, ο Χρήστης υποχρεούται να ενημερώνει τη PROTIO για οποιαδήποτε απώλεια, κλοπή ή κακή χρήση του κωδικού πρόσβασης ή του έξυπνου τηλεφώνου του (smartphone) ή άλλης τερματικής Συσκευής στην οποία χρησιμοποιεί την εφαρμογή PROTIO Supply App, ή για οποιαδήποτε άλλη μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού χρήστη, του κωδικού πρόσβασης ή άλλων χαρακτηριστικών προσωπικής ταυτοποίησης. Εάν ο Χρήστης υποπτεύεται ότι έχει συμβεί κάτι από τα παραπάνω ή λάβει γνώση αυτού, οφείλει να ειδοποιήσει αμέσως την PROTIO χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται στις απαιτούμενες γνωστοποιήσεις (εφεξής «Ειδοποίηση διακοπής»).
(3) Ο Χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα PROTIO Supply App μόνο εάν έχει στην κατοχή του όλες τις απαιτούμενες άδειες, πιστοποιήσεις, εγκρίσεις και εξουσιοδοτήσεις για την παροχή σχετικών υπηρεσιών ή εργάζεται νόμιμα για τον κάτοχο των εν λόγω αδειών και πληροί και συμμορφώνεται με όλες τις νομοθετικές απαιτήσεις για την παροχή σχετικών υπηρεσιών, όχι μόνο κατά τη στιγμή της εγγραφής, αλλά καθ' όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Κάθε Χρήστης αποδέχεται τους ΓΟΧ της πλατφόρμας PROTIO Supply App.
Οποιαδήποτε αλλαγή στις άδειες, εγκρίσεις και εξουσιοδοτήσεις πρέπει να γνωστοποιείται στην PROTIO χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
(4) Ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να αναλάβει απευθείας από Πελάτες των οποίων τα στοιχεία έλαβε πρώτα ή/και με τους οποίους ήρθε πρώτα σε επαφή μέσω της Εφαρμογής ή/και μέσω διαμεσολάβησης της PROTIO, υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας της PROTIO. Ο περιορισμός αυτός ισχύει για διάστημα 36 μηνών από την αρχική σύσταση ή από την ολοκλήρωση της πιο πρόσφατης μεταξύ τους συναλλαγής - όποιο από τα δύο έλαβε χώρα μεταγενέστερα. Για το διάστημα αυτό, ο Χρήστης οφείλει να καταβάλει στην PROTIO την αντίστοιχη αμοιβή διαμεσολάβησης, σύμφωνα με την ισχύουσα εμπορική πολιτική και πολιτική χρεώσεων. Τέτοια πρακτική, εσκεμμένη ή ακούσια, θα θεωρηθεί απόπειρα παράκαμψη της PROTIO, ως διαμεσολαβητής, που βλάπτει τα συμφέροντα της PROTIO. Οι Πελάτες, οι οποίοι με τη χρήση της εφαρμογής έχουν αντίστοιχα αποδεχτεί αυτό τον όρο, επίσης οφείλουν να ενημερώσουν την PROTIO για τέτοια συμπεριφορά του Χρήστη. Σε περίπτωση τέτοιας κακής πρακτικής, η PROTIO δύναται να τιμολογήσει τη σχετική αμοιβή της για τις υπηρεσίες αυτές, προσαυξημένες κατά έως 50%.
(5) Ο Χρήστης δεν υποχρεούται να αποδεχθεί τα αιτήματα παροχής υπηρεσίας που προσφέρονται από την PROTIO.
(6) Ο Χρήστης θα πρέπει να ενημερώνει την PROTIO για την διαθεσιμότητά του ή για την αποχώρησή του από την πλατφόρμα/δίκτυο συνεργατών της PROTIO.
(7) Ο Χρήστης αποδέχεται τον ενδεικτικό τιμοκατάλογο υπηρεσιών, τον πίνακα υπολογισμού κόστους, και την εμπορική πολιτική (συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών, των όρων και προϋποθέσεων, της ρήτρας καθυστέρησης παράδοσης, της εγγύησης καλής εκτέλεσης και κάθε άλλου όρου που περιγράφεται στους παρόντες ΓΟΠ, στην εμπορική πολιτική, στα κείμενα συρραφής υποχρεώσεων, σε κάθε άλλο έγγραφο συμφωνίας μεταξύ του Χρήστη και της PROTIO, καθώς και στην κείμενη νομοθεσία, και στα ισχύοντα επαγγελματικά πρότυπα).
(8) Ο Χρήστης αποδέχεται την διαδικασία έκδοσης εκτιμώμενου κόστους έργου, που εφαρμόζει ηλεκτρονικά η PROTIO και κοινοποιεί στους Πελάτες.
(9) Ο Χρήστης αποδέχεται και εξουσιοδοτεί την PROTIO να εκδίδει προϋπολογισμό υπηρεσίας και προσφορά υπηρεσίας προς τον Πελάτη, και να τιμολογεί τον Πελάτη αντ αυτού, όταν αυτό απαιτείται, καθώς και να συλλέγει από τον Πελάτη την αμοιβή της εκάστοτε υπηρεσίας αντ αυτού εφόσον απαιτηθεί.
3.Α. Ειδικές υποχρεώσεις του Χρήστη σχετικά με την επεξεργασία των πληρωμών (πληρωμή με μετρητά/Πληρωμή PROTIO)
(1) Ο Χρήστης υποχρεούται να αποδέχεται την Πληρωμή PROTIO καθώς και κάθε άλλο τρόπο πληρωμής που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.
Κατά την αποδοχή παροχής υπηρεσίας με Πληρωμή PROTIO, ο Χρήστης λαμβάνει μέσω της εφαρμογής ενημέρωση ότι ο Πελάτης ή ο Συμβαλλόμενος Συνεργάτης, έχει επιλέξει να πληρώσει μέσω Πληρωμής PROTIO, καθώς και επιβεβαίωση της υποβληθείσας χρέωσης που καταβάλλεται μέσω Πληρωμής PROTIO (εφεξής: «Ποσό Πληρωμής»). Ο Χρήστης υποχρεούται να αποδίδει τον τυχόν καταβλητέο ΦΠΑ σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξει ο τρόπος πληρωμής, εφόσον το αιτηθεί ο Πελάτης. Η επιλογή του τρόπου πληρωμής εναπόκειται αποκλειστικά στον Πελάτη ή στον Συμβαλλόμενο Συνεργάτη, κατά περίπτωση, και δύναται να συμφωνηθεί μεταξύ τους. Ενδεικτικοί τρόποι πληρωμής περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα: Τραπεζική κατάθεση, IRIS, πληρωμή μέσω POS, πληρωμή με τραπεζική επιταγή, πληρωμή με μετρητά.
Στην περίπτωση αίτησης του Πελάτη για αλλαγή από μετρητά σε Πληρωμή PROTIO, τότε πέραν των ανωτέρω, ο Χρήστης οφείλει να καταχωρήσει την αλλαγή στην πλατφόρμα PROTIO Supply App και στη συνέχεια ο Πελάτης καλείται να επιλέξει τον επιθυμητό τρόπο Πληρωμής PROTIO και να επιβεβαιώσει τη συναλλαγή μέσω της εφαρμογής του ή μέσω επικοινωνίας με την PROTIO.
(2) Ο Χρήστης εκδίδει αποδείξεις στους Πελάτες για τις υπηρεσίες που παρείχε και για τις οποίες πληρώθηκε με μετρητά ή Πληρωμές PROTIO για τις οποίες έχει διαμεσολαβήσει η PROTIO.
(3) Ο Χρήστης έχει την πλήρη ευθύνη της σωστής τιμολόγησης και η PROTIO δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση καταχώρησης λανθασμένης αξίας ή/και περιγραφής. Σε περίπτωση λανθασμένης καταχώρησης, η PROTIO δύναται να προχωρήσει σε κάθε αναγκαία ενέργεια ώστε να αποκαταστήσει το σφάλμα, αφού προηγουμένως ειδοποιήσει σχετικά τον Χρήστη.
3.Β. Ειδικές υποχρεώσεις του Χρήστη σε περίπτωση Προγραμματισμού Επισκέψεων (Ραντεβού)
(1) Οι Πελάτες της PROTIO μπορούν να καταχωρήσουν εκδήλωση ενδιαφέροντος λήψης Υπηρεσίας ή/και να αιτηθούν επίσκεψη συνεργάτη στο ακίνητό τους για Παροχή Υπηρεσίας (Προγραμματισμένη Επίσκεψη). Η PROTIO θα διαβιβάσει κάθε αίτημα στην πλατφόρμα PROTIO Supply App.
Οι Πελάτες της PROTIO μπορούν να αιτηθούν επίσκεψη συνεργάτη (Χρήστη) στο ακίνητό τους, ή να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για Παροχή Υπηρεσίας (Προγραμματισμένη Επίσκεψη). Το ραντεβού με Χρήστη πραγματοποιείται για προμέτρηση του ακινήτου, με σκοπό την έκδοση προσφοράς Κύριας Υπηρεσίας. Η επίσκεψη αυτή δύναται να έχει κόστος από €0 έως €50, σύμφωνα με την αξιολόγηση του Χρήστη, και μπορεί να ζητηθεί η προπληρωμή της. Το ποσό αυτό αφορά σε αμοιβή προς τον Χρήστη (Πάροχο της Υπηρεσίας). Εφόσον ο Χρήστης προχωρήσει σε σύναψη σύμβασης με την τον Πελάτη, το πιθανό κόστος της επιθεώρησης ακινήτου θα συμψηφιστεί στο συνολικό κόστος προϋπολογισμού έργου, απομειώνοντας το υπόλοιπο ποσό προς πληρωμή. Σημείωση: Για περιοχές περιορισμένης προσβασιμότητας, το κόστος Επιθεώρησης Ακινήτου δύναται να διαμορφωθεί κατόπιν συνεννόησης μεταξύ Χρήστη και Πελάτη.
Με την αποδοχή ενός καταχωρημένου αιτήματος, ο Χρήστης δεσμεύεται να εκτελέσει την επίσκεψη σύμφωνα με τους ισχύοντες ΓΟΠ.
(2) Ο Χρήστης είναι ελεύθερος να αποδεχθεί ένα Αίτημα Επίσκεψης. Ωστόσο, μόλις πραγματοποιήσει την αποδοχή του Αιτήματος, ο Χρήστης υποχρεούται να ακολουθήσει κατά γράμμα την PROTIO διαδικασία: Οφείλει να καλέσει άμεσα τον Πελάτη, να περιγράψει τη διαδικασία και τα παραδοτέα αυτής, να ενημερώσει για την ισχύουσα πολιτική χρεώσεων επίσκεψης, να ρωτήσει για τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής, και τελικά να προγραμματίσει την επίσκεψη.
(3) Ο Χρήστης οφείλει να ενημερώνει την Κατάσταση κάθε σταδίου ενός αιτήματος στην πλατφόρμα PROTIO Supply App.
(4) Ο Χρήστης οφείλει εκτελέσει δεόντως την Προγραμματισμένη Επίσκεψη σύμφωνα με την κράτηση, δηλαδή να επισκεφθεί τον Πελάτη της PROTIO στον συμφωνημένο τόπο, τη συμφωνημένη ώρα και να παρέχει στον Πελάτη την συμφωνημένη από την πλατφόρμα υπηρεσία. Εάν ο Χρήστης ακυρώσει εντός σύντομου χρονικού διαστήματος από το συμφωνημένο ραντεβού με τον Πελάτη μία Προγραμματισμένη Επίσκεψη ή δεν εκτελέσει μία Προγραμματισμένη Επίσκεψη, η PROTIO δύναται να επιβάλλει στο Χρήστη προσωρινό περιορισμό. Οι πληροφορίες σχετικά με τον αποκλεισμό αυτό εμφανίζονται στο Χρήστη στο περιβάλλον της πλατφόρμας PROTIO Supply App. Εάν ο Χρήστης ακυρώσει ή δεν εκτελέσει μια Προγραμματισμένη Επίσκεψη, η PROTIO δεν ευθύνεται σε περίπτωση που τρίτοι, ιδίως Πελάτες της PROTIO που αιτήθηκαν Προγραμματισμένες Επισκέψεις, προβάλλουν αξιώσεις, με βάση το ότι ο Χρήστης - συνεργάτης της PROTIO ακύρωσε μια αποδεχθείσα Προγραμματισμένη Επίσκεψη, δεν πραγματοποίησε καθόλου την επίσκεψη για την οποία είχε γίνει κράτηση εκ των προτέρων ή δεν έφτασε εγκαίρως.
4. Αμοιβή
(1) Η PROTIO δεν λαμβάνει αμοιβή από τις πιθανές χρεώσεις για τις επιθεωρήσεις σε ακίνητα.
(2) Για κάθε επιτυχή διαμεσολάβηση μέσω του λογισμικού της PROTIO, είτε μεταξύ Χρήστη και Πελάτη απευθείας, είτε μεταξύ Χρήστη και Συμβαλλόμενου Συνεργάτη, ο Χρήστης καταβάλει στην PROTIO τη συμφωνηθείσα προμήθεια διαμεσολάβησης, το ύψος της οποίας καθορίζεται βάσει του σχετικού ισχύοντος τιμοκαταλόγου που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των μερών.
(3) Η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να χρεώνει οποιαδήποτε άλλη αμοιβή για την παροχή των υπηρεσιών από την PROTIO ή/και να τροποποιεί τις εκάστοτε ισχύουσες αμοιβές. Οι Χρήστες θα ενημερώνονται για τις εν λόγω αλλαγές εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία πριν αυτές τεθούν σε ισχύ και ο Χρήστης θα έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σχέση. Εάν ο Χρήστης δεν καταγγείλει τη συμβατική σχέση εντός της εύλογης προθεσμίας, οι εκάστοτε ισχύουσες αμοιβές θα θεωρούνται αποδεκτές.
(4) Η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον Χρήστη για αποζημίωση, σε περίπτωση κακής πρακτικής. Ως κακή πρακτική ορίζεται κάθε ενέργεια του Χρήστη, εσκεμμένη ή ακούσια, η οποία μπορεί να βλάψει την PROTIO, τους Πελάτες της ή άλλους Συνεργάτες. Ενδεικτικά, τέτοιες ενέργειες μπορεί να είναι: απρεπής συμπεριφορά, μη εμφάνιση σε προγραμματισμένο ραντεβού, δόλια χρήση της πλατφόρμας PROTIO Supply App, αθέτηση των συμφωνηθέντων, καθυστέρηση παράδοσης, καθυστέρηση πληρωμής, δυσφήμιση, κ.α..
5. Παροχές PROTIO
(1) Η PROTIO δύναται να προβλέπει, περιοδικά, παροχές προς τους Χρήστες (π.χ. επιβραβεύσεις), ορίζοντας, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, την χρονική περίοδο και τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες αυτές είναι διαθέσιμες. Στο πλαίσιο αυτό η PROTIO δύναται, για κάθε επιμέρους παροχή, να επιλέγει τυχαία μικρό αριθμό Χρηστών («control group») που δεν θα λάβουν την εν λόγω παροχή, προς τον σκοπό αξιολόγησης της αποτελεσματικότητάς της. Οι Χρήστες ενημερώνονται για την ύπαρξη των εκάστοτε παροχών με ειδοποίηση (push notification) στην Εφαρμογή PROTIO για Συνεργάτες, ή με τυχόν άλλο πρόσφορο κατά περίπτωση μέσο. Η PROTIO δύναται κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια να καταργήσει τις εκάστοτε υφιστάμενες παροχές.
(2) Η PROTIO δύναται να προβλέπει, περιοδικά, παροχές προς τους Πελάτες (π.χ. εκπτώσεις επί της προσφοράς Υπηρεσίας), ορίζοντας, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, την χρονική περίοδο και τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες αυτές είναι διαθέσιμες. Στο πλαίσιο αυτό η PROTIO δύναται, για κάθε επιμέρους παροχή, να επιλέγει τυχαία μικρό αριθμό Πελατών («control group») που δεν θα λάβουν την εν λόγω παροχή, προς τον σκοπό αξιολόγησης της αποτελεσματικότητάς της. Οι Χρήστες θα ενημερώνονται για την ύπαρξη των εκάστοτε παροχών, προκειμένου να επικαιροποιούν την τελική προσφορά τους, ανάλογα. Η σχετική έκπτωση δύναται να μειώνει την τελική αμοιβή (προμήθεια) του Χρήστη προς την PROTIO, κατόπιν συμφωνίας των δύο μερών
6. Τιμολόγηση και Πληρωμή
(1) Ο Χρήστης οφείλει να ενημερώνει την πλατφόρμα της PROTIO για την αποστολή προσφοράς προς κάθε Πελάτη, καθώς και για το Ύψος αυτής.
Ο Χρήστης οφείλει να κοινοποιεί την PROTIO στις επικοινωνίες με τον Πελάτη, και σίγουρα στην κοινοποίηση της προσφοράς προς αυτόν.
Ο Χρήστης οφείλει να ενημερώνει την PROTIO για την σύναψη σύμβασης με τον Πελάτη, καθώς και για την έναρξη έργου και το τελικό συμφωνηθέν κόστος.
Η PROTIO εκδίδει τιμολόγιο προς τον Χρήστη με την σύναψη της σύμβασης έργου με τον Πελάτη, ή με την κατάθεση της προκαταβολής, ή με την έναρξη των εργασιών - όποιο από αυτά συμβεί πρώτο.
Η σχετική εκκαθάριση/πληρωμή του τιμολογίου πρέπει να πραγματοποιείται το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης αυτού.
(2) Η PROTIO συμψηφίζει με το συνολικό ποσό που οφείλει ο Χρήστης (σύμφωνα με την Ενότητα 4 (1) συν τυχόν άλλες απαιτήσεις της PROTIO έναντι του Χρήστη ανεξαρτήτως διαμεσολάβησης που κατέστη απαιτητή σε αυτήν τη χρονική περίοδο) με το ποσό που ενδεχομένως εισέπραξε εκ μέρους του Χρήστη κατά την ίδια περίοδο διακανονισμού και τυχόν άλλες απαιτήσεις του Χρήστη έναντι της PROTIO από τις τυχόν παροχές που χορήγησε η PROTIO σε αυτήν τη χρονική περίοδο (συμπεριλαμβανομένων των οριζόμενων στον Όρο 5 ανωτέρω).
(3) Η διαφορά που εξακολουθεί να εκκρεμεί μετά τον εν λόγω συμψηφισμό ή οποιαδήποτε άλλη οφειλόμενη από τον Χρήστη προμήθεια καταβάλλεται χωρίς καμία έκπτωση εντός επτά (7) ημερών από την ολοκλήρωση του κύκλου τιμολόγησης.
(4) Οι Χρήστες θα ενημερώνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει στη PROTIO, και μέσω της εφαρμογής PROTIO Supply App για τα εκδοθέντα τιμολόγια ή/και τα οφειλόμενα προς τιμολόγηση ποσά κατά τα οριζόμενα στους όρους 6 (1) – (3).
(5) Μόλις εκκαθαριστεί η σχετική συναλλαγή ηλεκτρονικής πληρωμής από τον Πελάτη, ο Χρήστης ενημερώνεται σχετικά. Ο Χρήστης λαμβάνει το υπόλοιπο αυτό κατόπιν των εκκαθαρίσεων που περιγράφονται στους όρους 6(1) – (3) ανωτέρω, αφού προηγουμένως έχει αφαιρεθεί η οφειλόμενη από τον Χρήστη προς τη PROTIO προμήθεια.
Τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού που δηλώνει ο Χρήστης στη PROTIO για την κατάθεση πιθανού οφειλόμενου ποσού (ο «δηλωθείς λογαριασμός») είναι αληθή, ορθά και αφορούν λογαριασμό στον οποίο είτε ο ίδιος ο Χρήστης είναι δικαιούχος (ή συνδικαιούχος), είτε αφορά σε τρίτο πρόσωπο το οποίο σχετίζεται με τον Χρήστη με σχέση εργοδοσίας ή/και φέρει εν γένει την υποχρέωση καταβολής ή άλλη νόμιμη σχέση με τον Χρήστη (κατ’ επιλογή του Χρήστη). Επίσης ο Χρήστης δηλώνει ότι διαθέτει ειδική εντολή, άδεια και εξουσιοδότηση από το τυχόν τρίτο πρόσωπο τόσο για την καταβολή του οφειλόμενου υπολοίπου στον εν λόγω λογαριασμό, όσο και για το συμψηφισμό της προμήθειας της PROTIO. Η PROTIO δεν ελέγχει ούτε οφείλει να ελέγχει τα στοιχεία που δηλώνουν οι Χρήστες και βασίζεται στις ως άνω δηλώσεις τους για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της για την απόδοση του οφειλόμενου υπολοίπου.
Σε κάθε περίπτωση, ο Χρήστης αναγνωρίζει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα ότι η PROTIO δεν ευθύνεται, άλλως απαλλάσσεται από οποιαδήποτε υποχρέωση απόδοσης του οφειλόμενου υπολοίπου προς τον Χρήστη, εφόσον έχει καταβάλει το οφειλόμενο υπόλοιπο σε λογαριασμό που έχει υποδείξει κατά τα ανωτέρω ο Χρήστης.
(6) Ο κάθε Χρήστης φέρει την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για την τήρηση των φορολογικών του υποχρεώσεων καθώς και για την έκδοση των νόμιμων παραστατικών προς τον Πελάτη που κατέβαλε την συμφωνηθείσα αμοιβή. Επίσης οφείλει να δηλώσει αληθή και ακριβή στοιχεία προς τη PROTIO για την έκδοση του νόμιμου παραστατικού της παροχής υπηρεσιών για την προμήθεια που εισπράττει.
(7) Για τυχόν επιβαρύνσεις (τραπεζικές ή άλλες) για την Πληρωμή PROTIO/ Πληρωμή μέσω Εφαρμογής/Pay by App και για την καταβολή υπολοίπου στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει υποδείξει ο Χρήστης, παραπέμπουμε στον κάτωθι σύνδεσμο:
7. Λογισμικό
(1) Ο Χρήστης πρέπει να χρησιμοποιεί την εφαρμογή/πλατφόρμα PROTIO Supply App κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην την βλάπτει, υπερφορτώνει ή καταστρέφει και να μην θέτει σε κίνδυνο ή παρακάμπτει τον επιδιωκόμενο σκοπό της εφαρμογής/πλατφόρμας PROTIO Supply App. Ο Χρήστης δεν πρέπει να παρακάμπτει ή να τροποποιεί, ούτε προσωπικά ούτε μέσω τρίτων, τις ρυθμίσεις ασφαλείας της πλατφόρμας PROTIO Supply App.
(2) Η PROTIO διατηρεί όλα τα δικαιώματα της εφαρμογής/πλατφόρμας PROTIO Supply App. Η εφαρμογή PROTIO Supply App που παρέχεται στον Χρήστη δεν επιτρέπεται να υπόκειται σε αντιγραφή, τροποποίηση, αντίστροφη μεταγλώττιση, αποσυμπίληση, ή/και διανομή.
8. Ευθύνη για το περιεχόμενο
(1) Σε περίπτωση που η PROTIO επιτρέπει στους Χρήστες της να δημοσιεύουν περιεχόμενο στην εφαρμογή PROTIO Supply App, στους ιστότοπους ή σε άλλα μέσα που διαχειρίζεται ή φιλοξενεί η PROTIO, ο Χρήστης που δημοσιεύει είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το εν λόγω δημοσιευμένο περιεχόμενο. Ο Χρήστης είναι υποχρεωμένος να τηρεί όλους τους νόμους και τους κανονισμούς σύμφωνα με τις αποδεκτές αρχές της ηθικής και την απαιτούμενη αμεροληψία.
(2) Η PROTIO δικαιούται να αφαιρεί οποιοδήποτε δημοσιευμένο υλικό που παραβιάζει τους ανωτέρω κανόνες.
9. Παρακολούθηση, πληροφορίες τρίτων
(1) Για την παροχή των προαναφερόμενων υπηρεσιών, παρακολουθείται η πρόοδος του έργου και των παρεχόμενων σε αυτό υπηρεσιών, είτε μέσω της εφαρμογής PROTIO για Πελάτες είτε μέσω του Συνεργαζόμενου Συνεργάτη και του Χρήστη που χρησιμοποιεί την εφαρμογή PROTIO Supply App την αντίστοιχη χρονική στιγμή.
(2) Ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να αποθηκεύει, να χρησιμοποιεί ή να επεξεργάζεται με άλλον τρόπο τα προσωπικά δεδομένα οποιουδήποτε άλλου εμπλεκόμενου μέρους, για σκοπούς άλλους από εκείνους της παροχής των υπηρεσιών βάσει των παρόντων ΓΟΧ. Επίσης, ο Χρήστης δεν επιτρέπεται να διαβιβάσει προσωπικά δεδομένα σε μη εμπλεκόμενους τρίτους, εκτός εάν το άλλο εμπλεκόμενο μέρος έχει δώσει τη συγκατάθεσή του.
10. Σύστημα βαθμολόγησης
(1) Η PROTIO δύναται να δώσει τη δυνατότητα στους Πελάτες που κάνουν χρήση της εφαρμογής PROTIO για Πελάτες να βαθμολογούν τις υπηρεσίες του Χρήστη. Επιπλέον, η PROTIO δύναται να δώσει τη δυνατότητα στους Χρήστες να αξιολογήσουν τους Πελάτες που κάνουν χρήση της εφαρμογής PROTIO για Πελάτες.
(2) Για λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα αξιολόγησης, οι Χρήστες παραπέμπονται στην ισχύουσα Πολιτική Απορρήτου για Συνεργάτες.
11. Ευθύνη
(1) Η PROTIO δεν θα φέρει ευθύνη για την ορθότητα και την πληρότητα οποιωνδήποτε πληροφοριών παρέχονται από τον Χρήστη ή/και τον Πελάτη ή/και τον Συμβαλλόμενο Συνεργάτη (παραδείγματος χάριν, διεύθυνση έργου, ονοματεπώνυμο) κατά τη χρήση των υπηρεσιών της PROTIO.
(2) Εάν ο Χρήστης υποστεί ζημία μέσω της χρήσης της εφαρμογής PROTIO Supply App, η PROTIO θα ευθύνεται μόνο σε περίπτωση δόλου ή/και βαριάς αμέλειας. Ειδικότερα, εάν η ζημία οφείλεται σε λανθασμένες ή ελλιπείς πληροφορίες, καθυστερήσεις στην αποστολή πληροφοριών ή μη διαθεσιμότητα/δυσλειτουργία της εφαρμογής PROTIO Supply App, η PROTIO ευθύνεται μόνο εάν η ζημία αυτή προκλήθηκε από δόλο ή βαριά αμέλεια.
(3) Για ελαφριά αμέλεια, η PROTIO ευθύνεται μόνο για παραβίαση ουσιώδους συμβατικής υποχρέωσης και μόνο για τυπικές, προβλέψιμες ζημίες. Ουσιώδεις συμβατικές υποχρεώσεις είναι εκείνες, η εκπλήρωση των οποίων επιτρέπει κατ’ αρχήν την σωστή εκτέλεση της σύμβασης και στην τήρηση των οποίων δικαιούται κατά κανόνα να βασίζεται ο Χρήστης.
(4) Οι περιορισμοί της ευθύνης δεν ισχύουν σε περίπτωση που έρχονται σε αντίθεση με διάταξη νόμου.
(5) Εάν η εφαρμογή PROTIO Supply App ή η αποστολή δεδομένων βλάψει ή προκαλέσει ζημιά στο υλικό ή το λογισμικό του Χρήστη, η PROTIO ευθύνεται μόνο εάν αυτό προκλήθηκε από δόλο ή βαριά αμέλεια της PROTIO. Η PROTIO δεν ευθύνεται για την απώλεια δεδομένων του Χρήστη, δεδομένου ότι είναι ευθύνη του τελευταίου να διασφαλίζει τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των δεδομένων.
(6) Η PROTIO δεν φέρει ευθύνη αφενός, για τις υπηρεσίες που παρέχονται από έναν Χρήστη, και αφετέρου, για την καταλληλότητα, το σύννομο της συμπεριφοράς ή τη δικαιοπρακτική ικανότητα των Πελατών, δεδομένου ότι η PROTIO λειτουργεί ως απλός ενδιάμεσος για τη συναλλαγή.
(7) Η PROTIO δεν φέρει καμία ευθύνη εάν παύσει να παρέχει υπηρεσίες εν όλω ή εν μέρει, προσωρινά ή οριστικά.
(8) Η PROTIO δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο τρίτων και τους συνδέσμους προς ιστότοπους τρίτων στον ιστότοπο της PROTIO ή στην εφαρμογή PROTIO Supply App της PROTIO ή σε άλλο λογισμικό και εφαρμογές της PROTIO.
(9) Εάν ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για παραβίαση δικαιωμάτων τρίτων, ο Χρήστης θα αποζημιώσει την PROTIO για κάθε ευθύνη έναντι τρίτων, καθώς και για τα έξοδα για την κατάλληλη νομική υπεράσπιση. Ο Χρήστης υποχρεούται, εάν τρίτοι εγείρουν αξιώσεις κατά της PROTIO για λόγους παραβίασης δικαιωμάτων από τον Χρήστη, να παρέχει αμέσως στην PROTIO όλες τις σχετικές πληροφορίες, στο βαθμό που αυτό απαιτείται για σκοπούς επισκόπησης και υπεράσπισης.
(10) Εάν ο Χρήστης παραβιάσει υπαίτια την υποχρέωσή του να επιδεικνύει τη δέουσα επιμέλεια για τη διαφύλαξη και προστασία του ονόματος χρήστη, του κωδικού πρόσβασης ή άλλου χαρακτηριστικού προσωπικής ταυτοποίησης από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση τρίτων, όπως περιγράφεται στους παρόντες ΓΟΧ (βλ. ειδικότερα Ενότητα 3. (2) ανωτέρω), και εάν η PROTIO υποστεί ζημία ως αποτέλεσμα αυτής της παραβίασης της υποχρέωσης επιμέλειας, η PROTIO επιφυλάσσεται ρητά του δικαιώματος να διεκδικήσει αποζημίωση από τον Χρήστη. Εάν η PROTIO λάβει ειδοποίηση διακοπής από τον Χρήστη, η PROTIO θα επιβαρυνθεί με οποιαδήποτε ζημία προκύψει λόγω της χρήσης του μπλοκαρισμένου λογαριασμού χρήστη του Χρήστη.
12. Αποκλεισμός από τη χρήση και καταγγελία
(1) Η αξιοπιστία των Χρηστών που κάνουν χρήση των υπηρεσιών της PROTIO έχει μεγάλη σημασία για την PROTIO. Για τον λόγο αυτόν, τα μέρη συμφωνούν ότι ο Χρήστης μπορεί να αποκλειστεί από τη χρήση των υπηρεσιών της PROTIO (προσωρινά ή οριστικά, εν όλω ή εν μέρει) σε περίπτωση ουσιώδους παραβίασης (δηλ. ουσιαστικών παραλείψεων ή παραβιάσεων) νομικών ή συμβατικών υποχρεώσεων (ιδίως σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής από τον Χρήστη), η/και όταν γίνει αντιληπτό στη PROTIO, κατά την ελεύθερη κρίση της ότι οι δραστηριότητες και οι συμπεριφορές του Χρήστη, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά δόλιων πρακτικών του Χρήστη, έχουν προκαλέσει ή πρόκειται να προκαλέσουν κάποια βλάβη σε τρίτους ή στη PROTIO.
(2) Για τους σκοπούς της παραγράφου (1) του παρόντος Όρου, ως «δόλια πρακτική» θεωρείται οποιαδήποτε συμπεριφορά μέσω της οποίας ο Χρήστης επιδιώκει, άμεσα ή έμμεσα, να αποκομίσει αδικαιολόγητο οικονομικό όφελος από τη PROTIO ή Πελάτη, ή/και αθέμιτο προβάδισμα απέναντι σε άλλους Χρήστες. Προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία μεταξύ της PROTIO και των Χρηστών, η PROTIO έχει εφαρμόζει ένα σύστημα πρόληψης της απάτης το οποίο μπορεί να εντοπίσει και χαρακτηρίσει ως παραπλανητικές τις πρακτικές που εφαρμόζονται από Χρήστες, καθώς και τις Υπηρεσίες που παρέχονται από Χρήστες.
Η PROTIO έχει το δικαίωμα, σύμφωνα με τους όρους της Πολιτικής Απάτης, να προβεί σε κάθε αναγκαία ενέργεια ώστε να αποκαταστήσει την ζημία που υπέστη ο Πελάτης ή/και η PROTIO, αφού προηγουμένως ειδοποιήσει σχετικά τον Χρήστη με οποιονδήποτε τρόπο η PROTIO κρίνει σκόπιμο (π.χ. αποστολή email, μηνύματος ή τηλεφωνικής κλήσης), συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος να καταγγείλει αμέσως την παρούσα σύμβαση, σύμφωνα με την παράγραφο (3) κατωτέρω, και να παρακρατήσει την πληρωμή των ποσών που θεωρούνται δόλια.
(2Α) Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι, ως συνέπεια δόλιας πρακτικής, η PROTIO κατέβαλε στον Χρήστη υψηλότερη παροχή από αυτή που του αναλογούσε, η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόσει αναλόγως το υπόλοιπο του Χρήστη και να συμψηφίσει το υπερβάλλον ποσό με την επόμενη πληρωμή που θα οφείλεται στον Χρήστη σύμφωνα με τους Όρους 5 και 6 των παρόντων ΓΟΧ.
(3) Οι συμβάσεις που συνάπτονται βάσει των παρόντων ΓΟΧ είναι αόριστης διάρκειας και αμφότερα τα μέρη έχουν το δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβαση ανά πάσα στιγμή παρέχοντας στο άλλο μέρος εύλογη προειδοποίηση καταγγελίας. Σε κάθε περίπτωση, η PROTIO δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση με τον Χρήστη σε περίπτωση ουσιώδους παραβίασης από τον Χρήστη, όπως περιγράφεται στα σημεία (1) και (2) ανωτέρω.
(4) Η σύμβαση λήγει αυτομάτως, χωρίς να απαιτείται προειδοποίηση καταγγελίας, εάν ο Χρήστης δεν είναι πλέον εξουσιοδοτημένος ή αδειοδοτημένος να παρέχει τις υπηρεσίες για τις οποίες εγγράφηκε στην πλατφόρμα της PROTIO ή εάν η PROTIO αποφασίσει να διακόψει οριστικά τις υπηρεσίες της.
(5) Η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να καταστήσει τον λογαριασμό του Χρήστη "ανενεργό", μόνιμα ή προσωρινά (α) εάν ο Χρήστης δεν έχει παράσχει καμία υπηρεσία μέσω της PROTIO επί τρεις τουλάχιστον μήνες, (β) εάν η μέση βαθμολογία του Χρήστη πέσει κάτω από τα 4,50 αστέρια, και (γ) εάν το ποσοστό αποδοχής προσφερόμενων αιτημάτων υπηρεσίας του Χρήστη πέσει κάτω από 20% του συνόλου των αιτημάτων που λαμβάνει από την πλατφόρμα της PROTIO. Προτού καταστήσει τον λογαριασμό του Χρήστη "ανενεργό" για οποιονδήποτε από τους αναφερόμενους υπό 13.(5)(α) – (γ) λόγους, η PROTIO υποχρεούται να ενημερώσει τον Χρήστη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση μέσω της αποστολής email ή μηνύματος, αιτιολογώντας την απόφασή της. Αφότου η PROTIO καταστήσει τον λογαριασμό του Χρήστη "ανενεργό", ο Χρήστης δεν θα μπορεί πλέον να λαμβάνει αιτήματα υπηρεσίας. Ο Χρήστης μπορεί να αιτηθεί να ανοίξει εκ νέου ο λογαριασμός του.
13. Τελικές διατάξεις
(1) Τυχόν αντιφατικοί όροι ή όροι που αποκλίνουν από τους παρόντες ΓΟX δεν θα γίνονται δεκτοί, εκτός εάν η PROTIO εγκρίνει ρητά εγγράφως την εφαρμογή τους (π.χ. μέσω μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας). Σε περίπτωση που κάποια διάταξη των παρόντων ΓΟX είναι άκυρη ή μη εκτελεστή ή αφήνει κάτι αρρύθμιστο, αυτό δεν επηρεάζει την εγκυρότητα των υπόλοιπων διατάξεων. Αντί της άκυρης διάταξης ή για να συμπληρωθεί το κενό, θα ισχύει η διάταξη που πλησιάζει περισσότερο στον οικονομικό σκοπό των παρόντων ΓΟX.
(2) Αποκλειστικός τόπος εκδίκασης όλων των νομικών διαφορών που απορρέουν από την παρούσα σύμβαση ή σε σχέση με αυτήν για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη είναι η έδρα της PROTIO, εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά από κανόνα αναγκαστικού δικαίου.
(3) Η συμβατική σχέση διέπεται από το Ελληνικό δίκαιο, με εξαίρεση τους κανόνες σύγκρουσης νόμων του.
(4) Το Προεδρικό Διάταγμα 131/2003 περί υπηρεσιών για την κοινωνία της πληροφορίας και το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται στη σχέση μεταξύ των Χρηστών και της PROTIO.
(5) Εκτός από τις τροποποιήσεις που γίνονται με τη ρητή συγκατάθεση του Χρήστη, η PROTIO διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες ΓΟX στο μέτρο που αυτό απαιτείται και με κάθε εύλογο για τον Χρήστη τρόπο:
- για να εξαλειφθούν επακόλουθες διαταραχές στην ισοδυναμία των βασικών συμβατικών υποχρεώσεων,
- για να προσαρμόζονται οι παρόντες ΓΟΧ στις μεταβαλλόμενες νομοθετικές ή τεχνικές συνθήκες πλαισίου, ή
- όπου αυτό γίνεται άλλως αποδεκτό από τον Χρήστη, ιδίως στην περίπτωση αλλαγών που δεν συνδέονται με καμία δυσμενή επίπτωση για τον Χρήστη.
Η PROTIO θα ενημερώνει τον Χρήστη για κάθε επικείμενη τροποποίηση, πριν αυτές τεθούν σε ισχύ, στην τελευταία γνωστή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Χρήστη ή μέσω της Εφαρμογής για τους Συνεργάτες/ Supply App. Η τροποποίηση θα γίνεται μέρος της σύμβασης, εφόσον ο Χρήστης δεν προβάλει αντίρρηση σε γραπτή μορφή ή μορφή κειμένου (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο), όπως αναφέρεται στην Εφαρμογή για τους Συνεργάτες/ Supply App) εντός δύο εβδομάδων από τη λήψη αυτής της επικοινωνίας από την PROTIO. Σε κάθε περίπτωση, εάν ο Χρήστης αποδεχθεί ένα αίτημα παροχής υπηρεσίας μέσω της πλατφόρμας/εφαρμογής PROTIO Supply App και του έχει ζητηθεί να αποδεχθεί τους νέους ΓΟΧ πριν από την αποδοχή της, θα θεωρείται ότι ο Χρήστης αποδέχεται τις τροποποιήσεις που γνωστοποιήθηκαν από τη PROTIO.
Σε περίπτωση που ο Χρήστης προβάλει αντίρρηση κατά τα ανωτέρω, θα έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σχέση εντός της ως άνω προβλεπόμενης προθεσμίας.
(6) Η Ελληνική έκδοση της παρούσας σύμβασης είναι νομικά δεσμευτική. Η Αγγλική έκδοση αποτελεί μη δεσμευτική μετάφραση του Ελληνικού πρωτότυπου κειμένου.
(7) Για οποιοδήποτε ζήτημα, απορία ή πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την PROTIO μέσω της Υπηρεσίας για τους Συνεργάτες. Τα στοιχεία επικοινωνίας θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής PROTIO Supply App ή στον ιστότοπο.
Σε ισχύ από 1 Ιουνίου 2024